اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 247

جباری: افزایش 3 برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات در گلستان

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان از افزایش سه برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات نسبت به دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد و گفت: 24 خرداد روز سرنوشت‎ساز، مهم و حساس در تاریخ انقلاب است.

جباری: افزایش 3 برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر جباری ظهر امروز در نخستین همایش آموزشی توجیهی بازرسی انتخابات شهرستان و بخش‎های تابعه استان گلستان در انتخابات ضمن تسلیت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در مجموعه هیئت‎هایی که در استان شکل گرفت از نظر کیفی، تحصیلی و تجربی 47.5 درصد ارتقاء داشتیم.

وی تصریح کرد: به هر میزان که دست‎اندرکاران انتخابات تسلط به قانون داشته باشند و نسبت به آن عمل کنند می‎توانند روح آرامش را بر فضای انتخابات در کشور و بالتبع آن در گلستان حکم‌فرما کنند.

 

* زبان، رفتار و گفتار همه برگزارکنندگان انتخابات باید همسو باشد

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان در خصوص اهداف برگزاری همایش آموزش توجیهی بازرسی انتخابات در استان بیان داشت: دو مولفه را همگام با یکدیگر در این همایش تعقیب می‎کنیم یکی اینکه زبان، رفتار و گفتار همه برگزارکنندگان انتخابات باید همسو باشد.

جباری افزود: در کنار تکلیفی که از نظر قانون داریم باید بازرسی انتخابات را در قبل، حین و بعد از آن مورد مداقه قرار دهیم، همه به عنوان عنصری از پیکره بزرگ کشور وظیفه داریم نسبت به تبیین و روشنگری آحاد ملت ایفای نقش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه بازرسی باید افراد از نظر آگاهی نسبت به قانون و مقررات تسلط کامل داشته باشند، افزود: این افراد باید از نظر فکری آزاداندیش و بی‎طرف، از نظر روحی نکنه‎سنج و از شتابزدگی بپرهیزند و از نظر اخلاقی نیز صادق و امانتدار باشند.

 

* اقدام سنجیده بازرسان فضای انتخاباتی را آرام و فرآیند انتخابات را تسهیل می‎کند

 

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان؛ خداترس بودن، خوشنام بودن، بی‎طرفی را از مشخصات بارز بازرسان انتخابات خواند و اذعان کرد: اقدام به موقع و سنجیده بازرسان می‎تواند فضای انتخاباتی را آرام و فرآیند انتخابات را تسهیل بخشد.

انتهای پیام/83001/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول