اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

القای نافرمانی‌های مدنی در انتخابات مورد توجه دشمن است

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش برای زیرسئوال بردن شفایت انتخابات، به حداقل رساندن مشارکت عموم، اختلاف و یاس افکنی و القای نافرمانی‌های مدنی مورد توجه دشمن است

القای نافرمانی‌های مدنی در انتخابات مورد توجه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی بعد از ظهر امروز در نشست دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی، 24 خرداد را روز سرنوشت‌ساز نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات باشکوه، تاکیدی دیگر بر مقبولیت و مشروعیت نظام مردم سالاری دینی بوده و باعث وفاق، همدلی و اقتدار هر چه بیشتر کشور و همچنین توسعه امنیت پایدار خواهد شد.

وی با بیان این که دشمن از دستاوردهای تحقق حماسه سیاسی در هراس است، یادآور شد: در این راستا، استکبار جهانی تلاش مذبوحانه خود را با فعال کردن سرویس‌های اطلاعاتی، فشارهای بین‌المللی، تشدید تحریم‌ها و حمایت و تحریک جریانات معاند داخلی و خارجی به کار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: تحریک قومیت‌ها با به کار گرفتن امپراطوری رسانه‌ای، از جمله روش‌های دشمن در راستای القای شکاف و بدبینی در داخل کشور بوده و نحوه برخورد و مدیریت در مقابل این دسیسه باید توام با هشیاری‌های لازم باشد.

نصرتی افزود: تلاش برای زیرسئوال بردن شفایت انتخابات، به حداقل رساندن مشارکت عموم، اختلاف و یاس‌افکنی و القای نافرمانی‌های مدنی مورد توجه دشمن است.

وی با بیان اینکه امروز وضعیت مطلوبی را از نظر امنیتی در استان شاهد هستیم‌، خاطرنشان کرد: استان آذربایجان‌شرقی از نظر وقوع جرائم خشن، در وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سال‌های گذشته قرار دارد که این امر، یکی از شاخصه‌های مهم در حوزه ارزیابی میزان وقوع جرایم اجتماعی است.

رئیس ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراهم شدن مقدمات اجرایی انتخابات گفت: اقلام انتخاباتی مورد نیاز برای برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و همچنین چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، توزیع شده و در کمال آرامش و امنیت در اختیار فرمانداری‌های استان قرار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی همچنین با گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل (ره) و قیام 15 خرداد سال 42 تاکید کرد: امام خمینی(ره) در طول حیات پربار خود، بر خلاف سیاستمداران جهان معاصر، هیچگاه راه و رسم زندگی خود را از مردم جدا نکرد و آرمان‌های خود را مورد هیچ مصالحه و معامله‌ای قرار نداد.

نصرتی تاکیدکرد: ایشان با اتکال به خدا و به مدد رهیافت‌های اسلام عزیز و با اعتماد به مردم یک تنه در مقابل طاغوتیان ایستاد و معادلات نظام سطله را برهم زد.

انتهای پیام/‌60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول