اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان زنجان:

بازرسی انتخابات شهرستان زنجان آغاز به کار کرد

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان زنجان از آغاز به کار بازرسی انتخابات شهرستان زنجان خبر داد.

بازرسی انتخابات شهرستان زنجان آغاز به کار کرد

سیروس رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در راستای اجرای مواد 31 اصلاحی قانون انتخابات ریاست جمهوری و 66 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، وزارت کشور مسئول کنترل جریان انتخابات است و به منظور صیانت و حفاظت از آرای مردم در انتخابات، بازرسی انتخابات شهرستان زنجان و بخش‌های تابعه نیز به همین منظور برای بازرسی و کنترل حسن جریان انتخابات تعیین شد.

وی افزود: اعضای بازرسی شهرستان زنجان را محمود محمدی، سید جما‌الدین موسوی و سید احمد موسوی، اعضای بازرسی بخش مرکزی را محمدرضا شکیبائی، احمد جباری و وهاب ادیبی تشکیل می‌دهند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان زنجان اعضای بازرسی بخش زنجانرود را حسین مهدیون، اصغر غلامی و محمد اسماعیلی و اعضای بازرسی بخش قره‌پشتلو را احمد محمدی، سعید خان‌محمدی و احمد شیرزاد میرزائی اعلام کرد.

وی ادامه داد: بازرسی انتخابات به منظور کنترل جریان انتخابات شهر و بخش تشکیل و احکام آنها توسط مسئول بازرسی مرکزی صادر می‌شود که از اهم وظایف بازرسی شهرستان می‌توان به تعیین مناطق و شعبی که توسط آنها مورد مراقبت قرار می‌گیرد.

رستمی مراقبت از عوامل اجرائی و بازدید از مراحل ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها، دریافت گزارش از بازرسان و تجزیه و تحلیل و دسته بندی و ارسال به بازرسی انتخابات استان، بازرسی از جریان انتخابات در شهرهای تابعه برنامه ریزی برای شناسایی، جذب و ساماندهی و صدور احکام و کارت‌های شناسائی بازرسان، کنترل عملکرد هیئت اجرائی و ارائه گزارش به بازرسی انتخابات، پاسخ به استعلام و مکاتبات بازرسی انتخابات استان، تشکیل جلسات توجیهی و آموزش برای اعضا بازرسان تحت سرپرستی را از دیگر وظایف بازرسان برشمرد.

وی افزود: شماره تلفن 4250007 مربوط به بازرسی شهرستان زنجان آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه تخلفات انتخاباتی است.

انتهای پیام/2308/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول