اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

نمایشگاهی برگرفته از بیانات رهبری در مورد انتخابات را برگزار می‌کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم با تشویق مردم بتوانیم حماسه‌ای بیافرینیم که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

نمایشگاهی برگرفته از بیانات رهبری در مورد انتخابات را برگزار می‌کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد فعالیت‌های انجام شده برای ایجاد شور، نشاط و امید در جامعه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با بیان اینکه ما از انجام هر کاری که در توانمان باشد دریغ نمی‌کنیم، اظهار کرد: نمونه آن برگزاری همایش طرح اوقات فراغت آسمانی‌ها با حضور بیش از 500 نفر از مسئولان کانون‌های فرهنگی مساجد در هشتم خردادماه توسط این اداره بود.

وی با اشاره به اینکه این مسئولان هرکدام سر سلسله یک سری فعالیت در مساجد هستند، افزود: برگزاری این همایش برای ما یک نقطه آغازی بود از آن حماسه‌ای که می‌توانیم دنبال کنیم و بیافرینیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه یک سری نمایشگاهی پوستری را طراحی کردیم که اکنون زیر چاپ است، تصریح کرد: این مجموعه شامل 17 پوستر برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب و برای تشویق مردم برای شرکت در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها در همه مساجد استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: این طرح کمکی برای آگاهی دادن به مردم و جذب آنان به آفرینش یک حماسه بزرگ خواهد بود.

قطبی اذعان کرد: همچنین در عرصه مطبوعات و در عرصه‌های مختلف هنری که در اختیار داریم تلاش کرده‌ایم تا با همه ابزار، امکانات و روش‌ها بتوانیم مردم را برای شرکت در یک حماسه بزرگ تشویق کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد حماسه‌ای آفریده شود که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/2301/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول