اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل در فارس خبر داد

ساماندهی ستادهای انتخاباتی حداد تا پایان این هفته

رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل در فارس گفت: ساماندهی ستادهای انتخاباتی حداد عادل تا پایان این هفته در شیراز و شهرستان‌های این استان، صورت می‌گیرد.

ساماندهی ستادهای انتخاباتی حداد تا پایان این هفته

روح‌‌الله نجابت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز در تشریح سازوکار در ستاد انتخاباتی حداد عادل در این استان، بیان داشت: از ابتدا در دستور کار ما تشکیل ستاد به صورت فیزیکی در فارس نبود و تنها به داشتن یک ستاد مرکزی در هر استان بسنده کرده بودیم.

وی ادامه داد: پس از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و مطرح شدن حضور هر سه عضو ائتلاف پیشرفت در انتخابات، تصمیم گرفتیم که حداد عادل در این استان نیز ستادهایی فعال داشته باشد که در حال ساماندهی ستادهای این کاندیدا در سطح شیراز و شهرستان‌های این استان هستیم و تا پایان این هفته ساماندهی ستادهای انتخاباتی این کاندیدا در شیراز و شهرستان‌های فارس صورت می‌گیرد.

نجابت با اشاره به فعالیت‌های ستاد مرکزی حداد عادل در استان فارس، بیان داشت: در جلسات داخلی، کمیته‌های ستاد از جمله کمیته دانشگاهیان، استادان، کارگران و جانبازان تشکیل شده است و بسیاری به دلیل علاقه‌ای که به شخصیت این کاندیدا داشته‌اند، اعلام آمادگی همکاری با ما را کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل در استان فارس اضافه کرد: این کاندیدا همچنین 18 اردیبهشت در سفری که به شیراز کرد، دیدارهایی با امام جمعه و دانشجویان در دانشگاه شیراز داشت و همچنین دیداری با مردم این شهر به عمل آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: ستاد ما در شیراز در هفته گذشته، میزبان همشهریان و سخنگوی ستاد حداد عادل، مجتبی توانگر بود که از مهمترین محورهای این همایش مردمی، بحث درباره ساماندهی اقشار گوناگون مردم، تحلیل و ارزیابی وضعیت کنونی و آرایش سیاسی قبل از انتخابات بود.

نجابت هدف از برگزاری همایش مردمی ستاد حداد عادل در استان فارس را ایجاد ارتباط فعال بین ستاد مرکزی و ستاد شیراز عنوان کرد.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول