اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت کامیاران:

انقلاب ایران الهام‌بخش بیداری اسلامی در جهان است

امام جمعه کامیاران گفت: انقلاب ایران الهام‌بخش بیداری اسلامی در جهان است.

انقلاب ایران الهام‌بخش بیداری اسلامی در جهان است

ماموستا توفیق قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه در طول تاریخ ایران، رهبران بسیاری در تلاش برای برقراری حکومت اسلامی بوده‌اند اظهار کرد: این شخصیت‌ها که عمدتا روحانی نیز بودند در نهایت ناکام ماندند.

وی حرکت و شیوه امام راحل را متفاوت از سایرین ارزیابی کرد و گفت: ایشان با درک بالای خود از شرایط زمان و با توکل به خدا و اتکا به نیروی عظیم مردمی، سکان هدایت انقلاب ایران را در دست گرفتند.

امام جمعه کامیاران با بیان این جمله که اگر رهبری قیام بر ضد طاغوت توسط خمینی کبیر صورت نمی‌گرفت انقلاب ایران هرگز پیروز نمی‌شد، خاطرنشان کرد: پس لازم است هرکجا نام جمهوری اسلامی برده می‌شود در کنار آن نام رهبر فقید انقلاب نیز ذکر شود.

ماموستا قربانی با یادآوری شروع ستیز مسلمانان با زورگویان و مستکبران دنیا طی سال‌های اخیر، این حرکت‌ها را برگرفته از آموزه‌های امام خمینی عنوان کرد و افزود: در واقع انقلاب ایران که تجلی عینی درس‌های ایشان بود، امروز در قالب بیداری اسلامی تجلی یافته است.

وی با اشاره به دلدادگی مردم ایران به رهبر فقید خود خاطر نشان کرد: سایر انسان‌های آزاده در اقصی نقاط  جهان نیز دل در گرو امام خمینی دارند که نشان از شخصیت تأثیرگذار ایشان است.

امام جمعه کامیاران در ارزیابی دیدگاه‌های امام خمینی(ره) پیرامون مسئله انتخابات با اشاره به جمله معروف ایشان یعنی "میزان رأی ملت است" گفت: اگر مردم میل و رغبتی نداشته باشند هیچ انتخاباتی صورت نخواهد گرفت که خود نشان‌دهنده تأثیر نقش و سهم مردم در اداره جامعه از منظر امام خمینی(ره) است.

ماموستا قربانی حضور پرشور ملت پای صندوق‌های رأی طی برگزاری انتخابات مختلف در سی و چهار سال گذشته را نمادی از الگوپذیری مردم از رهنمودهای خمینی کبیر دانست.

وی با اشاره به زعامت رهبر فرزانه انقلاب پس از رحلت امام خمینی، ایشان را پیرو راستین آن بزرگمرد تاریخ ذکر کرد و گفت: آیت‌الله خامنه‌ای در پیشبرد انقلاب و ترقی نظام جمهوری اسلامی همواره به مراد خود اقتدا کرده‌اند.

امام جمعه اهل سنت کامیاران، گذر کشور از پیچ‌های خطرناک در سال‌های پس از فوت بنیانگذار انقلاب را متأثر از حضور بابرکت معظم‌له عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری ثابت کرده‌اند جانشین خلف و راستینی برای آن پیر سفر کرده هستند.

ماموستا قربانی در پایان ابراز امیدواری کرد ملت غیور ایران همچون گذشته با حضور پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات روز 24 خرداد ماه، حماسه سیاسی مدنظر رهبر انقلاب را خلق کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و زورگویان جهان بزند.

انتهای پیام/79012/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول