اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سمیرم خبر داد

برگزاری 100 نشست با موضوع انتخابات در سمیرم

فرمانده سپاه ناحیه سمیرم از برگزاری 100 نشست با موضوع انتخابات در سمیرم خبر داد.

برگزاری 100 نشست با موضوع انتخابات در سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حسن عجمی در سومین نشست کمیته سیاسی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری ضمن هشدار نسبت به فتنه‌انگیزی دشمن در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: انتخابات یکی از حساس‌ترین وقایع کنونی کشورمان است و دشمنان انقلاب سخت انتخابات را رصد کرده تا مردم را از صحنه خارج کنند.

وی افزود: دشمنان امروز بیش از هر زمان دیگری نسبت به انتخابات حساسیت نشان داده‌اند و به دنبال بی‌تفاوتی مردم در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه ناحیه سمیرم با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان تصریح کرد: تبلیغات آغاز شده، اما به نتیجه مشارکت نرسیده است.

وی با تأکید بر نقش قشرهای مختلف جامعه از جمله ورزشکاران و زنان در تعیین سرنوشت آینده کشور ایران اذعان داشت: تاکنون در 50 پایگاه سپاه و بسیج سمیرم یکصد نشست با موضوع انتخابات برای 5 هزار و 942 مخاطب برگزار شده است که از این تعداد یک هزار و 200 نفر مخاطب آن قشر بانوان شهرستان بودند.

عجمی با اشاره به حضور عشایر در این شهرستان و نقش حضور تأثیرگذار آنان در انتخابات کشور اضافه کرد: در راستای بصیرت‌افزایی و حضور حداکثری در روز 24 خردادماه در پای صندوق‌های رأی، تاکنون با حضور اساتید حوزه سیاسی سپاه نشست‌هایی برای یک هزار و 450 نفر از جامعه عشایری شهرستان برگزار شده است.

وی در ادامه از تمکین 100 درصدی این شهرستان به قانون خبر داد و گفت: در شهرستان سمیرم آرامش و ثبات سیاسی برقرار و تاکنون هیچ تخلفی گزارش نشده است.

معاون فرماندار سمیرم به بررسی حضور اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و نیز معیارهای انتخاب اصلح پرداخت و افزود: در عرصه انتخابات کشور اسلامی ایران دشمن با تمام قوا و امکانات وارد عرصه شده و در این میان وظیفه مسئولان آگاه سازی مردم است.

*نگاه ویژه به رسانه‌ها و مطبوعات محلی در آگاه بخشی به جامعه

در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور سمیرم نیز با اشاره به برپایی نشست‌های سیاسی، جلسات پرسش و پاسخ، برپایی تریبون آزاد برای دانشجویان و نصب پلاکاردهایی در جهت حضور حماسی دانشجویان در 24خردادماه عنوان کرد: در راستای تبلیغات باید در مسیر بیانات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

محمودرضا صدرایی همچنین به نقش تأثیرگذار و مهم رسانه‌ها در برهه حساس و تأثیرگذار انتخابات گفت: نقش رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان حلقه واسطه و کانال بین مردم و افکار عمومی بسیار مهم و اثرگذار است و اطلاع‌رسانی در حوزه مشارکت نقش اصلی را دارد و مشارکت سیاسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی و نظام در راستای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات گفت: رسانه‌ها در معرفی معیارها و ساختار نظام با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و انعکاس آنها به مردم نقش مهمی دارند و در همین راستا مسئولان باید به رسانه‌ها و مطبوعات نگاه خاص داشته باشند

به گزارش فارس، تاکنون تنها ستاد تبلیغاتی محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی فعالیت تبلیغاتی خور را در سطح شهرستان آغاز کرده‌اند و ستاد تبلیغاتی شش کاندیدای دیگر تاکنون راه‌اندازی نشده است.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول