اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

سالانه پرونده‌های زیادی به محاکم قضائی کرمان می‌رسد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ‌سالانه پرونده‌های زیادی به محاکم قضائی استان می‌رسد که طلاق حرف اول را می‌زند و این ناشی از بداخلاقی زوجین است، واقعیت اجتماع این است و باید به آن توجه خاصی داشته باشیم.

سالانه پرونده‌های زیادی به محاکم قضائی کرمان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی توکلی ‌در همایش حماسه سیاسی، قانون‌مداری و آسیب‌شناسی انتخاباتی در این شهرستان با اهمیت خواندن این دوره از انتخابات بر حضور حداکثری آحاد مختلف مردم پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب افراد اصلح تاکید کرد.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را نشانه اقتدار و استحکام نظام اسلامی ایران دانست و گفت: با وجود تلاش دشمن برای ایجاد فضای تبلیغاتی آلوده و تحریم انتخابات، ملت ایران در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلابی و دینی قدمی عقب نمی‌نشیند.

توکلی بیان داشت: با توجه به وضعیت حساس کشور و شرایط حاکم بر منطقه می‌طلبد که با عزمی راسخ آرای خود را به صندوق‌های رأی بیندازیم تا دشمنان نظام به فکر هیچ توطئه‌ای برای کشور ما نباشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: اخلاق کمک می‌کند، قانون خوب اجرا شود و هر کجا که قانون نقص است، اخلاق آن را تکمیل می‌کند.

وی عنوان کرد: ما در دنیا از نظر علمی در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم و مشکل ما فقدان اخلاق است، سالانه پرونده‌های زیادی به محاکم قضائی استان می‌رسد که طلاق حرف اول را می‌زند و این ناشی از بداخلاقی زوجین است، واقعیت اجتماع این است و باید به آن توجه خاصی داشته باشیم.

توکلی خطاب به کاندیداها و طرفداران آنها گفت: اخلاق اسلامی را مد نظر قرار دهند و بدانیم که با شب‌نامه و پیامک دادن غیراخلاقی مشکل حل نمی‌شود و کسی که اخلاق نداشته باشد، متوسل به پیامک و شب‌نامه می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین مقطع دوران انتخابات، تبلیغات است که کاندیداها و طرفداران آنها باید با رعایت اخلاق انتخاباتی در این مدت تبلیغات فضای انتخاباتی را آرام نگه دارند.

توکلی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف دشمن کم‌رنگ کردن مشارکت مردم است و هر چه مشارکت بیشتر باشد، نظام اسلامی در سطح بین‌الملل محبوب‌تر و اقتدار نظام بالاتر می‌شود.

وی گفت: در طول 34 سال از عمر با برکت انقلاب دشمنان توطئه‌های متعددی را کردند که به برکت خون شهدا و پیروی از رهنمودهای ولایت یکی پس از دیگری خنثی شد.

انتهای پیام/80022/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول