اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

25هزار نفر کار برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری را بر عهده می‌گیرند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 25هزار نفر نیروی انسانی در این استان کار برگزاری انتخابات ریاست‎جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر عهده خواهند داشت.

25هزار نفر کار برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری را بر عهده می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنایستانی ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه و سالم انتخابات ریاست‎جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان به 25 هزار نیروی انسانی نیاز است و این حجم عظیم نیرو از با همکاری دستگاه‏‌های اجرای استان تامین خواهد شد.

عنابستانی وسیله نقلیه مورد نیار برای برگزاری انتخابات 24 خرداد را حدود 2 هزار و 500 دستگاه عنوان کرد و گفت: تهیه این میزان خودرو برای استانداری به تنهایی دشوار است بنابراین لازم است تا تمامی دستگاه‌های دولتی حتی بخش خصوصی برای تامین خودرو با استانداری همکاری کنند.

وی افزود: برای این منظور تمامی دستگاه‌ها اعم از نظامی، انتظامی، قضایی و سایر ارگان‎ها و ادارات موظفند لیست خودروهای خود را تا 18 خرداد به استانداری این استان ارائه کنند.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید برای تبلیغ کار خود خدمات نظام را زیر سوال ببرند و قطعا این رویه نظر مطلوب مردم را نیز جلب نخواهد کرد و از این رو بهتر است نامزدها از این کار پرهیز کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه‌ها در این استان کاهش نداشته است خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌‌ای مهر ماندگار در حال اتمام است و نزدیکی به پایان کار دولت خدشه‎ای به پیشرفت ساخت پروژه‎ها وارد نکرده است.

عنابستانی همچنین با بیان اینکه می‌توان از فرصت مراسم ارتحال امام خمینی و قیام 15 خرداد به عنوان بستر خلق حماسه سیاسی استفاده کرد، اذعان داشت: این ایام می‏‌تواند فرصتی برای تبیین نظرات امام راحل و تجدید بیعت با آن پیر فرزانه باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به مشکلات فرودگاه شهرکرد اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان نباید اجازه دهند فرودگاه شهرکرد از رونق بیفتد.

وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود تمام تلاش‎های صورت گرفته برای رونق پرواز در فرودگاه شهرکرد، دستگاه‌های استان برای جابه‎جایی و سفرهای خود هنوز از این خطوط هوایی استفاده نمی‎کنند.

وی ادامه داد: برای رونق پرواز در فرودگاه شهرکرد نیاز به فضاسازی و تبلیغات بیشتر و جذب همکاری آژانس‌‌های هوایی استان کاملا احساس می‌شود.

انتهای پیام/68006/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول