اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد:

رسانه‌ها و مسئولان مردم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کنند

استاندار یزد گفت: رسانه‌ها، مسئولان دستگاه‌ها، روحانیت و اقشار تاثیرگذار جامعه با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اعم از تریبون‌های نماز جمعه، نماز جماعت، رسانه‌های جمعی و ... مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کنند.

رسانه‌ها و مسئولان مردم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاح‌زاده، پیش از ظهر امروز در جمع فرمانداران، بخشداران و اصحاب رسانه استان یزد اظهار داشت: دشمن به دنبال زیر سئوال بردن مشروعیت و مقبولیت نظام است و تلاش می‌کند با ایجاد جو روانی، از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کند تا نشان دهد که نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر مقبولیت ندارد و چون مقبولیت ندارد، مشروعیت نیز ندارد پس نظام از بین رفته است.

وی افزود: اما واقعیت خلاف این است زیرا مردم ما همیشه در صحنه بوده‌اند و حتی اگر مشکلات، انتقادات و گلایه‌هایی نیز از مسئولان، از رئیس جمهور گرفته تا مدیران شهرستان‌ها داشته‌اند، حساب نظام را جدا کرده‌اند و همواره برای نظام از جان مایه گذاشته‌اند.

فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: اکنون نیز در برهه‌ای حساس قرار گرفته‌ایم و باید با همکاری مردم و مشارکت حداکثری آنها و البته با چشم تیزبین نیروهای امام زمان (عج)، توطئه‌های دشمن را نقش برآب کنیم.

استاندار یزد یادآور شد: مقبولیت نظام از ابتدای انقلاب اسلامی نزد مردم وجود داشته و این مقبولیت، امنیت را برای مردم به ارمغان آورد و امروز نیز اگر انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری برگزار شود، امنیت کشور بیش از این تامین خواهد شد.

وی عنوان کرد: دشمنان اگر ببینند، نظام حامیان بزرگی مثل مردم دارد، کاری نمی‌تواند بکند زیرا می‌داند که مردم اگر از مسئولان خود هم انتقاد داشته باشند، اصل و اساس انقلاب و نظام را قبول دارند.

فلاح‌زاده تصریح کرد: حضور در انتخابات، تقویت جایگاه نظام در حوزه سیاست خارجی را به دنبال خواهد داشت و مشارکت بالای مردم، ارتباطات فرهنگی را رشد خواهد داد.

وی بیان کرد: مشارکت گسترده در انتخابات، در بی‌اثر کردن تحریم‌ها و برداشتن لایه‌های تحریم تاثیرگذار است بنابراین همگان در مقابل دعوت مردم به شرکت گسترده در انتخابات و آگاهی دادن به آنها مسئول هستیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: دشمن نیز در این شرایط بیکار ننشسته و به دنبال برنامه‌سازی است و در برنامه‌های خود، نا امید کردن مردم نسبت به آینده نظام را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: دشمن از اول انقلاب دائم القا کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران، عمر کوتاهی دارد و به زودی سقوط خواهد کرد و به دنبال برجسته کردن برخی مشکلات نظام و مقابله با اصل ولایت فقیه بودند.

فلاح‌زاده تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولان همچنین مسئولان و مردم بوده زیرا بر هم زدن آرامش جامعه را هدف خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما از ابتدا همه برنامه‌های خود را با رفراندوم برگزار کرد تا جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن تحکیم شود، افزود: جمهوری اسلامی همواره جمهوریت و اسلامیت را کنار هم داشته است.

استاندار یزد از همه فرمانداران، بخشداران و رسانه‌ها خواست، اقدامات انجام شده خود را مرور کرده و با رفع مشکلات به دنبال فراهم کردن بستر حضور مردم در انتخابات باشند.

وی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در ستاد انتخابات استان یزد پرداخت و از مجریان، فرمانداران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خواست تا مشکلات، کمبودها و نیازهای ستادهای انتخابات را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات رصد و اعلام کنند تا انتخابات با کوچکترین مشکلی برگزار شود.

استاندار یزد تاکید کرد: مسئولیت ما و همه مردم و همه دستگاه‌ها، پایین آوردن چالش‌ها و مشکلات و آسیب‌هاست و اگر اتحاد و همدلی وجود داشته باشد، به طور قطع این مهم محقق خواهد شد.

در ابتدای این نشست نیز، غلامحسین دشتی، رئیس ستاد انتخابات استان یزد به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های کمیته‌های پنج‌گانه ستاد انتخابات استان یزد پرداخت.

در این نشست، فرمانداران، بخشداران، خبرنگاران، بازرسان و معاونان و مشاوران استاندار حضور داشتند.

انتهای پیام/2464/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول