اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازرسی بر روند انتخابات صورت گرفت

معرفی اعضای ستاد بازرسی بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد / باقرپور رئیس‌ شد

کارشناس روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب اعضای هیئت بازرسی بر انتخابات این استان خبر داد.

معرفی اعضای ستاد بازرسی بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد / باقرپور رئیس‌ شد

احسان حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: فرهاد باقرپور به عنوان مسئول بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، سید محمدرضا نوذری دبیر بازرسی انتخابات و پرویز طاهری حسین‌خانی، اشکان رحیمی‌‌زاده و حجت‌الله دلشاد اعضای بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

وی افزود: در اجرای ماده 31 اصلاحی قانون انتخابات ریاست جمهوری و آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات مجلس شوراهای اسلامی و قانون شوراها، این شبکه به منظور کنترل صحت جریان انتخابات آماده دریافت گزارشات مربوط به وقوع تخلفات انتخاباتی و مواردی که موجب مخدوش کردن حسن جریان انتخابات بوده، تشکیل شده است.

حسینی تصریح کرد: بر این اساس و نظر به اهمیت گزارش‌های مردمی در برگزاری انتخابات، واحد ارتباطات سامد با شماره تلفن (111) و دبیرخانه با شماره 07412225858 و نمابر 2225829 توسط بازرسی مرکزی انتخابات کشور برای ارسال اخبار و اطلاعات انتخاباتی تعیین و اعلام شده که شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را به این شماره‌ها ارسال یا بازگو کنند.

این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: محل استقرار دبیرخانه این بازرسی، واحد بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/2571/ش‌10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول