اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری:

تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد گفت: تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است و خوشبختانه مردم و مسئولان قانون مدارانه عمل کرده و به قوانین این حوزه آگاهی دارند.

تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد احمدرضا بهرامی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مطابق قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضاییه پیشگیری از جرم است و به واقع پیشگیری از جرم علاوه بر آسان‌تر بودن، تبعات کمتری نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه حق دخالت در اجرای انتخابات را ندارد، گفت: این دستگاه تنها وظیفه پیشگیری از جرائم مربوط به انتخابات را دارد و در همین راستا در ستاد پیشگیری جلسات متعددی برای این منظور برگزار شد.

بهرامی با اشاره به اینکه تا به حال هیچ گونه تخلفی در انتخابات در این استان مشاهده نشده است، گفت: خوشبختانه تمام مسئولان استان قانون مدارانه عمل می‏‎کنند و به تمامی قوانین این حوزه آگاهی دارند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد به ضرورت تحقق حماسه سیاسی به عنوان مطالبه رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تحقق حماسه سیاسی نیازمند پرهیز از همه اختلافات قومی، قبیله‎‏ای و فامیلی و رعایت همه خط قرمزهایی است که برای همه به ویژه مدیران مشخص و ترسیم شده است.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌ها نباید از امکانات دولتی در تبلیغات کاندیداها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: استفاده از منابع دولت برای یک کاندیدای خاص غیرقانونی است و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی تلقی می‌شود.

بهرامی ادامه داد: بعلاوه مدیران دولتی حق ندارد با ذکر سمت دولتی له یا علیه نامزدی صحبت یا اقدامی انجام دهند.

وی الصاق عکس و پوستر تبلیغاتی در مکان‌های ممنوعه را همراه با پیگرد قانونی دانست و گفت: الصاق عکس، پوستر و امثال این‌ها در برخی از اماکن از جمله بر روی علائم راهنمایی و رانندگی جرم مشهود تلقی شده و در صورت بروز تخلف بدون دستور دادستان نیز با متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول