اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت انتخابات کرمان:

رفتار انتخاباتی بخشداران بهانه‌ای برای حرف و حدیث‌ها نشود

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان کرمان گفت: باید احساس امنیت و آرامش به مردم دهید که رأی آنها حفظ می‌شود و بخشداران برای اطمینان‌بخشی بیشتر به مردم نهایت بی‌طرفی را داشته باشند که بهانه‌ای برای حرف و حدیث‌ها نشود.

رفتار انتخاباتی بخشداران بهانه‌ای برای حرف و حدیث‌ها نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور ظهر امروز در همایش بخشداران و معاونان سیاسی فرمانداران استان کرمان گفت: رقم‌ زدن حماسه‌ای که رهبری بر آن تاکید دارند، تضمین‌کننده نظام و انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: همه در هر جایگاهی باید برای رقم خوردن حماسه سیاسی به جد تلاش کنیم و با توجه به اینکه دشمن برای کمرنگ کردن انقلاب و حضور مردم تلاش می‌کنند و خط تحریم آرام و دعوت مردم به عدم حضور را در پیش گرفتند، ما باید طبیعت جهادی و بسیجی خود را در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات داشته باشیم.

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان کرمان افزود: ما 10 دوره انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کردیم و وظایف خود را انجام دادیم و با توجه به فتنه 88 و نیت شوم دشمن در انتخابات دور یازدهم حساسیت بیشتری است، زیرا دشمنان دنبال بهانه هستند.

عربپور ابراز داشت: اینکه ما را به عنوان مسئول انتخاب کرده‌اند به این معنی است که به ما اعتماد کرده‌اند و این امر مهم به ما داده شده است و امانت صندوق‌های رأی و قانون است و ما موظف و مکلفیم که امانتدار باشیم و رأی مردم امانت است و باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای اجرایی انتخابات باید امانت‌دار دانا باشند، ابراز داشت: مجریان انتخابات باید معتمد و امین باشند و مردم به آنها اعتماد داشته باشند و در صورت امکان مردم را نسبت به رأی دادن توجیه کنید.

این مسئول اذعان داشت: برای انجام تکلیف مُر قانون را اجرا کنیم و به مجریان صندوق توصیه شود که برای فعالیت خود چک‌لیست داشته باشند و تعامل سازنده عوامل اجرایی با هیئت نظارت صورت گیرد و ناظران را رقیب خود ندانیم، زیرا ناظر حق ورود به اجرا و درگیری را ندارد و تعامل سازنده کار را سهل می‌کند.

عربپور تصریح کرد: باید احساس امنیت و آرامش به مردم دهید که رأی آنها حفظ می‌شود و بخشداران برای اطمینان‌بخشی بیشتر به مردم نهایت بی‌طرفی را داشته باشند که بهانه‌ای برای حرف و حدیث‌ها نشود.

انتهای پیام/80019/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول