اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان:

بالگرد انتخاباتی در کرمان پرواز می‌کند / مجریان انتخابات بر قانون مسلط باشند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: بالگرد در استان کرمان برای حضور در مکان‌های صعب‌العبور در روز انتخابات آماده است و هر فرد فقط در یک نقطه می‌تواند به کاندیدای ریاست جمهوری و یا شوراها رأی دهد.

بالگرد انتخاباتی در کرمان پرواز می‌کند / مجریان انتخابات بر قانون مسلط باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی ظهر امروز در همایش بخشداران و معاونان سیاسی فرمانداری‌های استان کرمان اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا توطئه‌های خطرناکی در منطقه رقم بخورد یکی از این توطئه‌ها این است که صهیونیست و استکبار با تمام قوا در بحث سوریه وارد شده‌اند و دیگری انتخابات ایران است.

وی با بیان اینکه اتفاقات ایران و سوریه سرنوشت‌ساز است، افزود: اگر در زمینه انتخابات ایران و مسائل سوریه دقت نداشته باشیم، هدف‌های شوم استکبار به نتیجه می‌رسد و باید در این بخش با دقت و مراقبت عمل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ابراز داشت: انتخابات را باید با عزت، کرامت، شعور و شور حماسی برگزار کنیم و این انتخابات الگو و درسی برای سایر کشورهای اسلامی باشد و اسوه‌ای برای آینده مدیریت کشور رقم بزنند که به نفع خودشان باشد و تکلیف سنگینی بر دوش مسئولان است.

کمالی با اشاره به اینکه انتخابات باید با صداقت، امانتداری و قانون‌مداری و همراه با انجام تکلیف الهی برگزار شود، ابراز داشت: تحریم‌ها تشدید شده است که ملت ایران را تحت فشار اقتصادی قرار دهند و از آن در بزنگاه سود ببرند.

وی تصریح کرد: همه ما مکلفیم که قانون را مُر به مُر اجرا کنیم و مفاد قانونی را به مرحله اجرا درآوریم و خدا و چارچوب الهی، اسلامی و قرآنی را مدنظر داشته باشیم و این موارد را هیچ‌گاه فراموش نکنیم، زیرا آدم‌های مؤمن قوی‌ترین انسان‌ها هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به بازی‌هایی که در مورد آمدن و نیامدن و بودن و نبودن افراد در انتخابات مطرح می‌شود، بیان داشت: در انتخابات ما تمام گروه‌های سیاسی از جمله اصلاح‌طلب، اصولگرا، مستقل‌ها و جبهه پایداری حضور دارند و غایبی نداریم.

کمالی با بیان اینکه بیشترین حضور مردم در انتخابات با 85 درصد در سال 88 رقم خورده است، اذعان داشت: بعضی از حرف و حدیث‌ها و شعار دادن‌ها صحیح نیست و هر شعاری را نباید داد.

وی با اشاره به اینکه 400 سال است که در آمریکا فقط دو حزب حکومت می‌کند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با این ویژگی می‌خواهند، برای جامعه بشری آزادی را تبیین کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: یادتان نرود، اتفاقاتی که در ایران روی داد و نباید این مسائل را فراموش کرد، زیرا به خون شهدا و مقدسات خیانت کرده‌ایم و آنهایی که امروز به دنبال ثبات مدیریت هستند، یادشان رفته که 2 هزار و 800 نفر از دهیار تا وزیر را با سونامی سیاسی اخراج کردند و 40 هزار مدیر در کشور را قلع و قمع کردند.

کمالی با اشاره به اینکه هر دولتی انتقاداتی دارد، افزود: طرح تحول اقتصادی، ساخت 1.5 میلیون مسکن مهر، نهضت عمرانی، ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی در نقاط مختلف، پیشرفت‌های صنعتی، نظامی، پزشکی و فضای مجازی، افزایش صادرات، خودکفایی معدنی و افزایش تولید محصولات کشاورزی از جمله دستاوردهای نظام در این دولت است.

وی بیان داشت: بعضی‌ها این مسائل را زیر سئوال می‌برند و نمی‌خواهیم از شخص دفاع کنیم و فقط قصد داریم که خدمات نظام را بیان کنیم و باید با رعایت تقوای الهی و توجه به ارزش‌ها در مسیر گام برداریم، زیرا دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، اما خدا، نظام، خون شهدا، امام راحل و ارزش‌ها پابرجا هستند.

معاون استاندار کرمان با بیان اینکه دشمن از ولایت‌فقیه می‌ترسند، ابراز داشت: باید خدمات نظام را بیان کنید، تخریب و تضعیف نکنید و خدمات نظام را زیر سئوال نبرید و همه مردم ما در انتخابات به صحنه می‌آیند و جواب دشمنان را می‌دهند.

کمالی اذعان داشت: بخشداران و معاونان فرماندار باید بر تمام مفاد قانون، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها مسلط باشند و ما مکلف هستیم، برای حضور یک حرکت جدی و بسترسازی حکومتی را فراهم کنیم، زیرا مردم آماده هستند و ما باید با ارتباط با اقشار مختلف برای آنها پیام داشته باشیم.

وی بیان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات در حوزه انتخابات با سرعت زیاد و محکم وارد شوند و تمام تلاش خود را برای پرشور کردن انتخابات به کار گیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم از رفتار آنها این گونه برداشت نکنند که به نفع یک کاندید کار می‌کنند و باید از تایید و تکذیب افراد خودداری کنند.

کمالی خاطر نشان کرد: بالگرد در استان کرمان برای حضور در مکان‌های صعب‌العبور در روز انتخابات آماده است و هر فرد فقط در یک نقطه می‌تواند به کاندیدای ریاست جمهوری و یا شوراها رأی دهد.

وی بر حفظ امنیت صندوق و حفظ رأی مردم تاکید و بیان کرد: دشمن بی‌رحم است و باید مراقب بود و وحدت اجتماعی حفظ شود و تشویق و تنبیه در برنامه باشد.

این مسئول خواستار توجه جدی به برگزاری آیین باشکوه ارتحال امام خمینی (ره) شد و ابراز داشت: این آیین با قدرت تمام در مناطق، بخش‌ها و شهرستان‌ها برگزار شود.

کمالی تصریح کرد:باید به وضعیت بازار در روزهای منتهی به انتخابات توجه جدی داشت که افراد سودجو در بازار هر کاری را انجام ندهند و موجب بدبینی مردم نشوند.

انتهای پیام/80019/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول