اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات شهرستان ورامین صادر شد

دستورالعمل تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر

اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات شهرستان ورامین در ارتباط با نحوه تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر صادر شد.

دستورالعمل تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین، اطلاعیه شماره 2 این ستاد در خصوص نحوه تبلیغات انتخابات چهارمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر صادر شد.

بنابر این گزارش متن این اطلاعیه به این شرح است:

به منظور اجرای آئین نامه قانون تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبین چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان ورامین می‌رساند دستورالعمل تبلیغات انتخابات چهارمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر به شرح زیر بوده که انجام هر گونه تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات انجام پذیرد.

* عناوین مجاز در تبلیغات

1- نامزدها می‌توانند در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغات انتخابات مخصوص برادران و یک ستاد تبلیغات انتخابات مخصوص خواهران، جهت ساماندهی فعالیت‌های تبلیغاتی خود و طرفدارانشان دایر نمایند.

2- استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و یا جنس دیگر با ابعاد حداکثر 100×70 سانتی متر

3- چاپ عکس و پوستر حداکثر در دو فرم (دو نوع پوستر کاغذی) و جزوه و تراکت و زندگی‌نامه

4- نوشتن مطالب تبلیغاتی در صدر یا ذیل پوسترها بلا اشکال است.

5- برگزاری برنامه سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران ایشان

6- به منظور جلوگیری از هتک حرمت مقدسات، شایسته است نامزدها جهت تبلیغات از اسماء جلاله، آیات قرآنی و ادعیه در طراحی و تبلیغات مجاز پوسترها و تراکت‌هایی که در معابر یا مراسمات توزیع می‌گردد، استفاده ننمایند، زیرا ممکن است اسامی مذکور در معابر و در زیر پا قرار گیرد.

7- فعالیت تبلیغاتی نامزدها محدود به زمان است و آغاز آن از ساعت هشت صبح روز پنج شنبه شانزدهم خرداد ماه و پایان آن ساعت هشت صبح روز بیست و سوم خرداد ماه سال‌جاری می‌باشد.

عناوین غیر مجاز در تبلیغات

1- نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع

2- هرگونه پلاکارد با ابعاد بیشتر از 100×70 سانتی‌متر (جز در محل ستاد تبلیغات) و همچنین دیوارنویسی، راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو خارج از محل سخنرانی و یا ستاد تبلیغاتی انتخاباتی

3- فعالیت تبلیغاتی له یا علیه نامزدها از طریق صدا و سیما و میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد.

4- الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها به روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان، تابلوی مدارس و سایر مؤسسات آموزشی و تابلوهای منصوبه در معابر عمومی توسط بخش دولتی و وابسته به دولت

5- انجام تبلیغات بر روی تأسیسات دولتی و صندوق‌های پست، باجه‌های تلفن، پست‌های برق و تلفن، تابلوها و املاک بخش خصوصی (مگر با رضایت مالکان یا متصرفان) و هرگونه تابلوی راهنما

6- تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان

7- پاره یا معدوم نمودن عکس و آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در مدت و زمان قانونی تبلیغات که در محل‌های مجاز الصاق یا نصب شده باشد.

8- انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی تحت عنوان داوطلبی خارج از مهلت قانونی تبلیغات

9- درج مطلبی که دال بر انصراف گروه یا اشخاصی از نامزدهای معین باشد.

10- تشکیل ستاد تبلیغات بدون اعلام کتبی محل ستاد تبلیغات و نام مسئول آن به هیأت اجرایی از سوی نامزد انتخاباتی

11- دایر نمودن بیش از یک ستاد تبلیغات با هر عنوان اعم از مردمی، جوانان و… در هر منطقه شهرداری توسط نامزدها و طرفداران ایشان (هر یک از نامزدها می‌توانند فقط یک مسئول ستاد مرکزی تبلیغات خود را به فرمانداری معرفی نمایند).

انتهای پیام/2462/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول