اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

همه دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها در انتخابات ورود کنند

استاندار همدان گفت: دستگاه‌ها فکر نکنند که انتخابات متعلق به استانداری است بلکه مدیران همه دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها باید در این مسئله ورود کنند.

همه دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها در انتخابات ورود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه انتخابات مال استانداری و مردم نیست، افزود: دستگاه‌ها فکر نکنند که انتخابات متعلق به استانداری است بلکه مدیران همه دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها باید در این مسئله ورود کنند.

وی گفت: در 24 خرداد ماه قرار است حماسه سیاسی در کشور رخ دهد که لازمه آن حضور صد درصدی همه مردم است و هر دستگاهی به افراد زیرمجموعه خود حساسیت انتخابات را توجیه کند.

استاندار همدان انتخابات را مظهر تحقق حماسه سیاسی دانست و یادآور شد: برگزاری انتخابات یکی از عواملی است باید در وهله نخست با قوت و جدیت انجام شود.

وی در ادامه در خصوص توجه دستگاه‌ها به امر پژوهش و فناوری اضافه کرد: قانونگذار موظف کرده که دو درصد از بودجه به پژوهش اختصاص داده شود اما اگر اختصاص نیافت، نباید بودجه مد نظر بازگردد.

آزاد اضافه کرد: برای اختصاص بودجه به امر پژوهش باید در ابتدا فرهنگ پژوهش جا بیفتد تا بتوان رشد پژوهش متناسب با توسعه استان را داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از معضلات ما کپی مقالات اینترنتی است، افزود: امروز بیشتر مقالات شبیه هم هستند در حالی که باید مقالات کاربردی و متناسب با توسعه باشد.

استاندار همدان در بخش دیگری  از سخنانش به ساختمان در حال ساخت آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس این پروژه را پیگیری کنند و در صورت نیاز به اعتبار بیشتر ساختمان قدیم را فروخته و ساختمان جدید را خریداری کنند.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز در خصوص بافت‌های فرسوده در استان اضافه کرد: 2 هزار و 500 واحد وام برای بافت فرسوده داشتیم که تبدیل به 500 واحد شد که اصلاح و ساماندهی همه آنها نیازمند هماهنگی است.

خسرو سامری از اختصاص 2 میلیارد تومان برای توانمندسازی حاشیه همدان خبر داد و گفت: 500 میلیون برای تملک محور دوخواهران نهاوند و 5 هزار وام نیز برای بافت فرسوده استان اختصاص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: سالن ورزشی نهاوند با 3 هزار و 300 متر مربع زیربنا و ارتفاع 17 متر تیر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدعبدی افتخاری در پایان افزود: این سالن نیازمند اختصاص 2 هزار و 600 میلیون تومان اعتبار است تا استخر آن نیز که در جوار این سالن در نظر گرفته شده است، احداث شود.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول