اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

شهرستان پلدختر آماده برگزاری انتخابات حماسی است

فرماندار پلدختر گفت: بسترهای برگزاری و تدابیر لازم انتخابات باشکوه در این شهرستان فراهم و شهرستان پلدختر آماده برگزاری انتخابات حماسی است.

شهرستان پلدختر آماده برگزاری انتخابات حماسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر گفت: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و جدی فراهم است و امیدواریم ملت ولایتمدار پلدختر همانند گذشته بار دیگر در این انتخابات حماسه بیافرینند، زیرا دشمنان درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند و حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی را تحقق می‌بخشد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات تهدیدات دشمن را بی‌اثر می‌کند، گفت: مردم ولایتمدار با بصیرت و هوشیاری تمام در همه مقاطع در مقابل توطئه‌های دشمنان آماده‌اند و با حضور به موقع خود در تمام عرصه‌ها و گوش به فرمان رهبری این مهم را ثابت کرده‌اند.

رشیدی افزود: تنها کشوری که انتخابات آن به شکل دموکراسی واقعی و در پرتو موازین اسلامی برگزار می‌شود، ایران اسلامی است و این انتخابات نسبت به انتخابات‌های قبلی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی گفت: همه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در سراسر دنیا با تمام تجهیزات خود برای مقابله با ایران اسلامی بسیج شده‌اند و به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم جهت حضور کم رنگ آنان در انتخابات 24 خرداد هستند.

فرماندار پلدختر افزود: مهمترین اصولی که باید مسئولان ذی‌ربط در موضوع انتخابات آن را رعایت کنند، قانون‌مداری، صیانت از آرای مردم به عنوان یک امانت الهی، حفظ بی طرفی و حفظ روحیه خدمت رسانی به مردم است.

رشیدی رمز موفقیت و سربلندی ملت را هوشیاری، بصیرت و آگاهی آحاد جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم ولایتمدار شهرستان پلدختر یک بار دیگر با بصیرت کامل حماسه‌ای سیاسی خلق می‌کند که برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت می‌شود.

فرماندار پلدختر گفت: ملت ایران در همه انتخابات‌ها و عرصه‌های مختلف به خوبی درخشیده‌اند و همواره علاقمندی و پایبندی خود به نظام و ارزش‌های اسلامی را دادند و دوستداران نظام اسلامی برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش می‌کنند.

وی شرکت در انتخابات را عامل اقتدار و عزت ملی دانست و افزود: رای آگاهانه جوانان در انتخابات پیش رو را نبض حماسه سیاسی و معادلات دشمن با حضور مردم در پای صندوق‌های رای به هم می‌ریزد.

رشیدی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات لبیک گفتن به ارزش‌های انقلاب و امام است و مقام معظم رهبری نیز به وحدت و همدلی توصیه‌های فراوانی کرده‌اند و همه ما باید این موضوع را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

فرماندار پلدختر رای مردم را امانتی در دست مجریان و ناظران انتخابات دانست و گفت: تمام تلاش مدیران این شهرستان، برگزاری امن و آرام انتخابات بوده به نحوی که اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور به وسیله آرای انتخاباتی متجلی شود و امیدواریم که این دوره از انتخابات تهدیدی برای دشمنان و فرصتی برای همه ما باشد.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول