اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد

استقبال از کاروان‌های پیاده زائران حرم امام خمینی(ره) در قزوین

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، مراسم استقبال از کاروان‌های پیاده زائران حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

استقبال از کاروان‌های پیاده زائران حرم امام خمینی(ره) در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، فرامرز صادقی اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، با همکاری شهرداری منطقه یک و اداره روابط عمومی شهرداری قزوین مراسم استقبال از کاروان‌های پیاده زائران حرم امام خمینی (ره) با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

صادقی ادامه داد: همچنین چهار ایستگاه صلواتی در ورودی‌ها و خروجی‌های قزوین راه‌اندازی شده است که با اهدای بسته‌های فرهنگی، گل و شربت از زائران حرم امام خمینی (ره) قزوین استقبال می‌شود.

وی افزود: شهرداری منطقه یک قزوین، هفتم خرداد ماه از 300 زائر پیاده گیلانی، 9 خرداد ماه از 200 زائر تبریزی، 12 خرداد ماه از هیئت سواره گیلانی و 13 خرداد ماه از زائران حرم امام خمینی (ره) استقبال خواهد کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: حضور و حرکت زائران پیاده حرم مطهر امام خمینی (ره) به ویژه جوانان نقش بسزایی در تقویت و تعالی فرهنگ ولایتمداری دارد.

این مسئول ادامه داد: حرکت شهر به شهر کاروان‌های پیاده بیانگر آن است که ملت ایران همواره پایبند آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب هستند و با حضور در حرم امام خمینی (ره) بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت خواهند کرد و به طور قطع این حضورها مشت محکمی بر دهان تمامی یاوه گویان غرب خواهد بود.

انتهای پیام/77002/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول