اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

امام خمینی روحانیت را از انزوا خارج کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه روزگاری روحانیت در انزوای کامل بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیت از انزوا خارج شد، گفت: روحانیت باید قدردان این زحمات باشند.

امام خمینی روحانیت را از انزوا خارج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی صبح امروز در گردهمایی روحانیون ابرکوه با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی اظهار داشت: همه وظیفه داریم سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی بداریم و ایشان حق بزرگی بر گردن همه به ویژه روحانیت دارد.

وی افزود: روزگاری روحانیت در انزوای کامل بود ولی با انقلابی که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایجاد شد، روحانیت از انزوا خارج شد.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: روحانیت امروزه در همه کشور حضور دارد زیرا دین در همه جا حضور دارد و طبیعی است که روحانی هم باید در همه جا حضور داشته باشد.

وی افزود: مردم ایران نسبت به امام راحل و مقام معظم رهبری و دین اسلام خاضع هستند و این خضوع تاکنون نیز ثابت شده و شاهد بوده‌ایم که مردم در هر عرصه‌ای که نیاز به حضورشان بوده، همراهی کرده‌اند.

حسینی کوهستانی با استناد به آیاتی از قرآن کریم تأکید کرد: دایره ایمان، فقط ایمان به خدا و پیغمبر نیست بلکه در کنار حاکم اسلامی بودن هم لازم و واجب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در سفر به ابرکوه همچنین با حضور در منزل حجت‌الاسلام میرمحمد حسین عظیمی معروف به حاج آقا امیر از روحانیون برجسته ابرکوهی، از ایشان عیادت کرد.

انتهای پیام/2464/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول