اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه قدس گیلان:

وسعت امروز انقلاب اسلامی به اندازه تمام جهان است

جانشین سابق سپاه قدس گیلان گفت: وسعت امروز انقلاب اسلامی به اندازه تمام جهان است و این همان چیزی است که امام خمینی (ره) دنبال می‌کرد.

وسعت امروز انقلاب اسلامی به اندازه تمام جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار نظرعلی علیزاده در همایش مجمع بسیج کارگری استان که با حضور اعضای شورای مرکزی بسیج کارگری قزوین در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: وسعت امروز انقلاب اسلامی به وسعت تمام جهان است و این همان چیزی است که امام خمینی (ره) در راستای صدور ارزش‌های انقلاب به تمام جهان دنبال می‌کرد.

وی ادامه داد: امروز چشم دشمنان و دوستان نظام به این دوخته شده است تا ببینند که مردم چگونه در انتخابات حضور می‌یابند و قطعاً این حضور حداکثری، دشمنان را مأیوس‌تر و دوستان را خشنودتر می‌کند.

علیزاده با ارائه تحلیلی از اوضاع فرهنگی و سیاسی کشور افزود: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، راهبرد نظام در مقابله با توطئه‌های دشمن است .

عضو شورای راهبردی حزب‌‌الله گیلان با بیان اینکه تا زمانی که دشمنی دشمنان وجود دارد، جنگ و دفاع نیز باقیست، خاطرنشان کرد: این ملت با حضور در عرصه‌های مختلف نظام بارها ثابت کرده‌اند که در راه حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب هرگز سستی نمی‌کنند.

انتهای پیام/77008/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول