اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

همایش علمی نیم قرن حماسه سیاسی انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود

همایش علمی نیم قرن حماسه سیاسی انقلاب اسلامی با موضوع تشیع و حکومت مداری با سخنرانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

همایش علمی نیم قرن حماسه سیاسی انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محمد رضا برقعی تصریح کرد: امروز با گذشت نیم قرن از 15 خرداد 42، دستاوردهای 50 ساله انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را شاهد هستیم و ارزش و دستاوردهایی که او و پیروانش از سال 42 تاکنون پیگیری کرده‌اند با لطف خداوند متعال و رهبری خمینی کبیر و آیت الله خامنه‌ای و حمایت ملت ایران ادامه یافته است.

وی افزود: امام از سال 42 تا 68 به مدت 26 سال رهبری این نهضت را به عهده داشتند و در به ثمر رسیدن آن تلاش بسیار کرده‌اند تا ویژگی‌ها و شاخص‌های ارزشمند مورد تاکید اسلام را به ثمر برسانند.

کارشناس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: آیت الله خامنه‌ای نیز از 15 خرداد 68 تا امروز بیش از 20 سال است که با رهبری خردمندانه خود سکان هدایت جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌های آن و رشد دستاوردهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و علمی و فنی را به عهده دارند.

وی بیان داشت: ویژگی‌های اصلی این حرکت 50 ساله و دلیل مهم موفقیت محوریت رهبری ولایت فقیه در حرکت و نظام اسلام بوده است.

کارشناس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: به همین منظور دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که به فرموده رهبری، نماد روشنفکری حوزه است در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و بزرگداشت نیم قرن تجربه حکومت مداری تشیع در جلسات مختلف برای ارج نهادن به این ایام، همایش علمی نیم قرن حماسه سیاسی را مدنظر قرار داد و این نشست علمی روز پنجشنبه 9 خرداد ماه ساعت 11 در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این همایش حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر نجف لک‌زایی رئیس پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول