اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی گیلان تشکیل شد

عضو شورای راهبردی حزب‌‌الله گیلان گفت: ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی گیلان با هدف تبیین شرایط کنونی و روشنگری افکار عمومی تشکیل شد.

ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده شامگاه چهارشنبه در نشست فوق‌العاده جبهه متحد اصولگرایان گیلان در محل ساختمان جامعه اسلامی کارگران استان با تأکید بر لزوم وحدت نیروهای ارزشی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی گیلان با هدف تبیین شرایط کنونی جامعه، روشنگری و تنویر افکار عمومی تشکیل شده است.

وی به عضویت نیروهای شاخص اصولگرا در ائتلاف مذکور اشاره کرد و گفت: درخواست از کاندیداهای اصولگرا برای رسیدن به کاندیدای واحد از اهداف مهم ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی است.

علیزاده با بیان اینکه وحدت اصولگرایان فتح و پیروزی را نوید می‌دهد، تصریح کرد: اصولگرایان با دوری از حاشیه‌ها تودهنی محکمی به مخالفان می‌زنند و تشکیل ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی اقدامی آشکار و صریح برای پیروزی طیف ارزشی در جامعه است.

وی بر ضرورت وحدت نیروهای ارزشی و حزب‌اللهی در شرایط کنونی کشور تأکید کرد و افزود: تشکیل ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی لرزه بر جان فتنه‌گران، انحرافیون و اصلاح‌طلبان انداخته است.

استاد دانشگاه‌های گیلان ادامه داد: همراهی مردم با گفتمان انقلاب اسلامی و پیگیری نظر مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌های رئیس جمهور از اصلی‌ترین محورهای تشکیل ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی گیلان است و می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند.

وی قانون‌گرایی، ولایت‌مداری، دوری از حاشیه و پرداختن به اصل را از مهم‌ترین ویژگی‌های ائتلاف مذکور برشمرد و یادآور شد: جبهه‌ها و گروه‌های مقابل به دنبال ایجاد تشکل‌های بدلی هستند که در بین مردم جایگاهی ندارند.

علیزاده درخواست‌های مردمی، افراد شاخص اصولگرا، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر را از موارد تشکیل ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی گیلان ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: ائتلاف مذکور یک گروه چابک، هوشیار و بصیر است و به زودی در بیانیه‌های جداگانه مواضع خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/84001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول