اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی:

جوانان پرچمداران حماسه‌های انقلاب اسلامی هستند

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی متوجه می‌شویم که جوانان ایران اسلامی در شکل گیری جریانات انقلاب، دفاع مقدس، سنگر علمی و سازندگی کشور پرچمدار واقعی حماسه‌ها بودند.

جوانان پرچمداران حماسه‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمید پاکپور در جمع اعضای کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: در انتخابات پیش رو نیز جوانان باید با با بصیرت و هوشیاری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بار دیگر نقش عظیم خود را ایفا کنند و حماسه‌ای ماندگار از خود بر جای گذارند.

وی انتخابات را یکی از مصادیق تفاوت نوع حکومت اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اهمیت انتخابات از آن جهت است که در زمانی که حکومت‌های شرق و غرب حکومت‌داری مادی را تبلیغ می‌کردند، انقلاب اسلامی ایران نوع جدیدی از حکومت مبتنی بر آموزه‌های الهی و دینی را در جهان عرضه کرد.

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: انتخابات به عنوان مصداق بارز مردم سالاری دینی آوردگاه و فضایی است که قدرت الگوی حکومت‌داری اسلامی را با پشتوانه مردمی به رخ جهانیان می‌کشد.

پاکپور با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال به چالش کشیدن و آسیب زدن به ارکان این نظام بوده‌اند، تصریح کرد: انتخابات فرصتی برای دستیابی دشمنان انقلاب به اهداف پلیدشان است که با تجمیع تمام توان و ساماندهی ظرفیت‌های خود تلاش می‌کنند تا آسیب جدی به نظام وارد کنند.

وی با تشریح استراتژی‌های دشمن در چند سال اخیر در جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن در 10 سال اخیر با لشکرکشی به کشورهای همسایه و محاصره ایران سعی داشت تا با تاکتیک مقابله نظامی بتواند در ایران نفوذ کند که امروز ما شاهد شکست سیاست نظامی دشمن هستیم.

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی استراتژی براندازی از درون را از دیگر تاکتیک‌های دشمن در فتنه 88 عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: در این الگوی مقابله‌ای نیز دشمن با شکست مواجه شد و فرصتی بود تا انقلاب با رویش‌ها و ریزش‌های جدیدی مواجه شود.

پاکپور گفت: در عرصه‌های علمی و بین‌المللی نیز تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شده است و اکنون دشمن در دو سال اخیر سیاست تحریم‌های فلج کننده و استراتژی اقتصادی را برای کشور اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول