اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

آزادسازی خرمشهر ‌در ‌تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر وظیفه مردم و مسئولان را تکریم خانواده‌های معظم شهدا برشمرد و گفت: آزادسازی خرمشهر ‌در ‌تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

آزادسازی خرمشهر ‌در ‌تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی در مراسم جشن دیدار با پدران آسمانی در جمع خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در بهشت هاجر ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: امروز سربلندی و آزادگی ملت ایران مرهون رشادت‌ها و خون پاک شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا از بزرگترین سرمایه خود در راه اسلام و انقلاب اسلامی گذشتند تا آزادگی، امنیت و سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما تکریم خون پاک شهدا و خانواده‌های معظمشان است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر فرزندان شهدا را یادگاران شهدا برشمرد و گفت:  باید در مسیری که شهدا می‌خواستند حرکت کنیم و ادامه راه شهدا باید به وصیت‌نامه شهدا عمل شود و اگر شهدا به فراموشی سپرده شوند همه ما دچار خسران می‌شویم.

وی افزود: بنا به فرموده رهبری امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز این جمله باید سرلوحه کار همه ما به ویژه جوانان باشد.

اسماعیلی بیان داشت: ما خیال نکنیم که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم در واقع شهدا زنده‌اند و ما رفتنی هستیم و همه ما به شفاعت شهدا در آن دنیا نیازمندیم.

وی رمز ماندگاری شهدا را حرکت در مسیر امام حسین(ع) و حادثه عاشورا برشمرد و گفت: شهدای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس با استعانت از ائمه معصومین(ع) و مدد گرفتن از امدادهای غیبی به شهادت رسیدند و امروز بعد از 30 سال ماندگار شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: خرمشهر متعلق به همه ملت ایران است و همه ساله در سالروز آزاد سازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار میشود

وی ابراز داشت: اگر در بین جنگ یک روز شاد و خوشحال‌کننده به چشم بخورد آن روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خرمشهر را نماد مقاومت بزرگ ملت ایران خواند و افزود: روز فتح خرمشهر روز فتح خوبی‌ها و ارزش‌ها است و نام خرمشهر به عنوان نماد مقاومت هشت سال دفاع مقدس در ‌تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

دبیر برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی نیز گفت: این برنامه برای پنجمین سال است که  به صورت خودجوش از طرف خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

ابراهیم مؤمنی افزود: امسال نیز با همکاری بنیاد شهید ملایر همزمان با فرخنده میلاد مولی متقیان امام علی (ع) جشن دیدار با پدران آسمانی در ملایر برگزار شده است.

این مراسم در ابتدا با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شمس آباد همراه بود که در ادامه خانواده‌های معظم شهدا با حرکت به سمت گلزار شهدای بهشت هاجر مراسم جشن پدران آسمانی را در بهشت هاجر ملایر برگزار کردند.

در ادامه این مراسم شرکت‌کنندگان با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

همچنین این مراسم با برنامه‌های فرهنگی دیگر نیز همراه بود.

انتهای پیام/89013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول