اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

انقلاب اسلامی برای ادامه مسیر خود به نسل سالم نیازمند است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انقلاب اسلامی در ادامه مسیر عزتمند خود به نسل پاک و طیب نیاز دارد تا این حرکت به شکل واقعی استمرار یابد.

انقلاب اسلامی برای ادامه مسیر خود به نسل سالم نیازمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی در مسجد‌ صاحب‌الزمان روستای طولش در شهرستان خلخال در جمع اهالی این روستا اظهار داشت: تربیت نسل سالم با ساختار دینی و فرهنگ اسلامی ضرورت جامعه امروز ماست و نیاز است همه اقشار جامعه به این امر مهم توجه و اهتمام داشته باشند. 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما برای ادامه حرکت خود در مسیر عزتمند و استمرار این مسیر پر افتخار و مقابله با دشمنان نیاز به نسلی سالم دارد که خانواده‌ها باید در این امر تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اردبیل یادآور شد: تربیت فرزندان سالم از اصلی‌ترین وظایف خانواده‌ها است و بصیرت خانواده‌ها و جامعه از عمده‌ترین راهکارهای مقابله با دشمنان و توطئه‌های آن‌ها است.

عاملی گفت: ملت ایران در طول سال‌های جنگ هشت ساله و مبارزه با فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار با کمترین امکانات و تجهیزات و نبود تسلیحات در برابر ارتش دنیا و رژیم عراق از پای نیفتاد و اکنون نیز در کنار ولایت و رهبری ایران اسلامی روز به روز قدرتمندتر شده و دشمنان خود دریافته‌اند که ایران اسلامی با اقتدار تمام به حرکت خود در مسیر پیشرفت ادامه می‌دهد.

وی عنوان کرد: دشمنان سال‌ها ملت ایران را در تنگنا و خفقان نگه داشته بودند که با آمدن امام خمینی (ره) این خفقان و ظلم به پایان رسید و دست استعماری و استبدادی آنها از سر ملت ایران کوتاه شد.

نماینده ولی فقیه در استان رمز پیروزی ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس و در طول مدت 34 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مقاومت و پایداری عنوان کرد و بیان داشت: اکنون پرستیژ رهبری جهانی استکبار صدمه خورده و دشمن در آستانه انتخابات با هدف فاصله‌اندازی و اختلاف بین مردم و نظام در کوشش است که ملت باید مثل همیشه بصیرت خود را به کار گرفته و بداند که محاصره اقتصادی دشمن مفهومی جز انتقام از ملت فهیم ایران نیست و دشمن هر لحظه به دنبال فرصتی برای ضربه به پیکره نظام است.

عاملی انتخابات را از عوامل وحدت‌آفرین بین مردم و نظام عنوان کرد و افزود: دشمنان ما انتخابات را فرصتی برای رسیدن به اهداف خود دانسته‌اند و از ماه‌ها و هفته‌ها پیش سرمایه‌گذاری بر روی این موضوع را آغاز کرده‌اند و این ملت ایران است که با حضور پر‌شور و گسترده خود و حماسه‌آفرینی نقشه دشمنان را بر آب خواهد کرد.

وی منطقه خلخال را منطقه عالم‌پرور و با روح معنویت و فرهنگ عنوان کرد و از روستاییان خواست تا با پرشور نگه ‌داشتن سنگر مساجد و تربیت نسلی سالم برای اعتلای ایران اسلامی بکوشند.

امام جمعه اردبیل در پایان سخنان خود از مسئولان شهرستان و استان خواست تا نسب به احداث و تکمیل سالن ورزشی روستا توجه و جدیت بیشتری نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در روستای طولش خلخال با استقبال گرم و پر‌شور اهالی این روستا قرار گرفت.

استقبال آنچنان پرشور بود که در روستا‌ کسی در خانه‌ها نمانده بود و همه اقشار از پیر و جوان، زن و مرد، همه و همه به استقبال نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آمده بودند و روستا جلوه‌ای روحانی و حال و هوای معنوی به خود گرفته بود.

انتهای پیام/62008/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول