اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بیدارگری‌های انقلاب اسلامی موجب ورشکستگی آمریکا شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیدارگری‌های انقلاب اسلامی در جهان اقتصاد آمریکا را ورشکسته کرد.

بیدارگری‌های انقلاب اسلامی موجب ورشکستگی آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا نقدی در جمع بسیجیان و روحانیان با تبریک میلاد مسعود امام جواد (ع) در محل تالار برق مرکز استان اظهار داشت: امروز ولی‌امر مسلمین دو مأموریت مهم یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را از ما خواسته‌اند.

وی با بیان اینکه حماسه در اوج جنگ و درگیری روی می‌دهد، عنوان کرد: حماسه یک جهاد پرشور و استثنایی و حرکت فداکارانه درخشان در اوج جنگ است، پس ما جنگ حق و باطل را در پیش داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تمدن امروز حاکم بر دنیا تمدن غرب و لیبرال دموکراسی است، تصریح کرد: تمدن غرب به بن‌بست رسیده است و امروز دوره تمدن غرب به پایان رسیده و با درخشش اسلام آرمان غربی کم فروغ و ناتوان شده است.

وی با بیان اینکه اسلام در گذشته در کنج خانه‌ها و در انزوا بود، عنوان کرد: اسلام در حال حاضر از انزوا بیرون آمده است و امام راحل نظام ولایت فقیه را دایر کرد و تحقق نظام اسلامی شدنی و بسیار مطلوب است.

جانشین فرمانده سپاه در بسیج تصریح کرد: برخلاف تمدن غربی که معتقد به نفی عبودیت و توجه به آخرت و مردم است، جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که دین و ایمان با پیشرفت مادی می‌تواند، صورت گیرد و علم و ایمان در هم بیامیزد و بهترین بهره‌مندی سالم از مواهب دنیا را با معرفت دینی داشت.

نقدی گفت: شهید چمران پروفسور هسته‌ای ایران بود که نماز شب می‌خواند و حالا این امر یک قاعده شده است و دانشمندان ما با نماز و وضو به فضا می‌روند و ورزشکار ما با نام مبارک حضرت ابوالفضل وزنه را بالای سر می‌برد و یا با سجده شکر بر روی تشک کشتی شکر خدا را می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایمان به خدا با پیشرفت‌های مادی با هم و همزمان تحقق پیدا می‌کند، عنوان کرد: جنگ تمام عیار در تمام عرصه‌ها را بر ما تحمیل کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان ما را تجربه کرده‌ و دیده‌اند از پس ما با جنگ نظامی بر نمی‌آیند.

نقدی تصریح کرد: سربازان آمریکایی باید در پر قو بجنگند و ماهانه شش هزار دلار حقوق بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکست سیاست‌های آمریکا در لبنان، سوریه، عراق و افغانستان گفت: ایران با بیدارگری، دنیا را متوجه زشتی آمریکا کرده و آمریکا، منفورترین کشور است.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر ایران پیش می‌رود و پایگاه‌های سیاسی را یکی پس از دیگری در دنیا می‌گیرد و به همین علت دشمن موج ایران هراسی و اسلام هراسی را ایجاد کرده و حمایت از مخالفان انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در جبهه سیاسی جنگ داریم، گفت: بیدارگری‌هایی که انقلاب اسلامی کرد، اقتصاد آمریکا را ورشکسته کرد.

نقدی با اشاره به اینکه غربی‌ها تمام سرمایه‌ها و از جمله نفت کشورهای مختلف را به یغما می‌بردند، افزود: با پیشرفت‌های ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن‌ها مجبور شدند که بسیاری از پول‌ها را خرج این ملت‌ها کنند.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، غربی که اقتصادش بر چپاول کشورهای محروم استوار بود، ضعیف شد و اقتصاد غرب را مریض کرد و امروز 16 هزار میلیارد دلار بدهی آمریکا به دنیا است و روزبه‌روز وضع بدتر می‌شود و این اقتصاد قابل بازگشت نیست و فروپاشی می‌شود.

نقدی گفت: چهار سال است که رشد اقتصادی آمریکا منفی است و با دزدی از چاه‌های نفت کویت زندگی مرگ مغزی خود را ادامه می‌دهد تا کسی نفهمد مرده است.

وی عنوان کرد: تولید از آمریکا کوچ کرده است چراکه انرژی و نیروی کار در این کشور نسبت به دیگر کشورها گران‌تر است.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول