اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان:

نقشه راه انقلاب اسلامی متفاوت از نقشه راه ترسیم شده غرب است

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان گفت: نقشه راه انقلاب اسلامی متفاوت از نقشه راه ترسیم شده توسط غرب است.

نقشه راه انقلاب اسلامی متفاوت از نقشه راه ترسیم شده غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، سید کیخسرو حسینی‌اقدم امروز در جمع بسیجیان گفت:‌ بسیج و فرهنگ بسیجی آمیخته با عدالت و مهرورزی است و بسیجی در همه حال باید عدالت و مهرورزی را سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: بسیج ابعاد بسیار وسیعی دارد که هنوز در واقع نتوانستیم آن را خوب بشناسانیم، نقش برجسته بسیج در زمان هشت سال دفاع مقدس در طول تاریخ اسلام نمونه‌ای ندارد.

حسینی‌اقدم تاکید کرد: بسیج همواره در همه زمینه‌ها،مسائل و تهاجمات دشمنان در خط مقدم حضور داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان اظهار داشت: نقشه راه انقلاب اسلامی بسیار متفاوت از نقشه راهی است که غرب برای ما به ارمغان می‌آورد، پس برای تحقق این نکته باید در همان مسیر ایران اسلامی حرکت کرد.

وی با اشاره به تهدیدات امروز جهان غرب بر ملت ایران اذعان کرد: امروز دشمن با تمام قوا در میدان اقتصادی به سراغ ما آمده و قصدش تسلیم کردن ملت در برابر فشارهای اقتصادی است.

حسینی‌اقدم تاکید کرد: حضور پرشور این ملت در همه عرصه‌های اجتماعی این نقشه آنها را همواره و چون گذشته نقش برآب ساخته و خواهد ساخت.

وی فرهنگ بسیجی را یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت مسئولان دانست و اضافه کرد: فرهنگ بسیجی کلید موفقیت ی مسئولان است و می‌توانند با تمسک به این سرمایه ارزشمند مشکلات جامعه را به نحو احسن رفع کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان گفت: امروز اتحاد،‌ انسجام و همدلی مسئولان مهم‌ترین نیاز کشور است و رهبر معظم انقلاب اسلامی تذکرات زیادی در این زمینه مطرح کرده‌اند. 

انتهای پیام/60001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول