اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

راه‌اندازی مقطع پیش‌دبستانی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین

رئیس اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید پیش‌دبستانی خانه کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی آغاز به کار می‌کند.

راه‌اندازی مقطع پیش‌دبستانی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین

الهام رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بر اساس مجوزهای اخذ شده از سازمان آموزش و پرورش استان قزوین، راه‌اندازی مقطع پیش‌دبستانی در خانه کودک سازمان فرهنگی ورزشی را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی در رابطه با آموزش‌هایی که به کودکان ارائه خواهد شد، بیان کرد: علاوه بر برپایی کلاس‌هایی که دیگر پیش‌دبستانی‌های سطح شهر برای کودکان برگزار می‌کنند، سعی کردیم کلاس‌های جانبی و تخصصی دیگری را برای آنان داشته باشیم.

رجبی اضافه کرد: کلاس‌های مهد قرآن با استفاده از مربیان آموزش‌دیده در حوزه علوم قرآنی، کلاس‌های نقاشی و زبان انگلیسی تخصصی همچنین کلاس‌های رباتیک در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: همچنین در این پیش‌دبستانی به صورت خاص، کلاس‌های لگو (بازی‌های فکری) خلاقیت و استعدادیابی برای کودکان برگزار می‌شود.

رجبی کلاس‌های رباتیک را جزو آموزش‌های فوق برنامه این مرکز اعلام کرد.

این مسئول عنوان کرد: ثبت‌نام در این کلاس‌ها از ابتدای خرداد ماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و با توجه به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان تشکیل دو کلاس با ظرفیت هر یک 15 نفر و یا تشکیل یک کلاس 20 نفره در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: پرسنل شهرداری برای ثبت‌نام کودکان خود در این کلاس‌ها اولویت دارند و از طرفی شرایط برای استفاده دیگر شهروندان از این کلاس‌ها مهیا است.

انتهای پیام/2667/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول