اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 12 تیم فوتسال

جشنواره فرهنگی ورزشی دهیاران در لنده کلید خورد

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده گفت: با حضور 12 تیم فوتسال دهیاران بخش های مرکزی و موگرمون لنده جشنواره فرهنگی ورزشی دهیاران در این شهرستان آغاز شد.

جشنواره فرهنگی ورزشی دهیاران در لنده کلید خورد

عین‌الله دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده،  با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان لنده درزمینه‌های مختلف ورزشی از جمله فوتسال، هندبال، بسکتبال، شطرنج، فوتبال، شنا، کونگ‌فو، تکواندو و ... تا کنون رشد چشم‌گیری داشته‌است.

وی افزود: توجه به استعدادهای ورزشی در شهرها و روستاها از مهمترین اقداماتی است که اداره ورزش و جوانان هر شهرستان باید به آن توجه داشته و در جهت شکوفایی آن برنامه‌ریزی کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در روستاها، گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی دهیاران در شهرستان لنده گام اساسی در جهت تحول ورزش روستایی است.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی دهیاران بخش‌های موگرمون و مرکزی در شهرستان لنده نقطه عطفی در جهت اعتلای فرهنگ ورزش روستایی و استعدادیابی ورزشکاران در روستاها بوده که با همکاری امور روستایی استانداری و فرمانداری و بخشداری های شهرستان لنده برگزار می‌شود.

دهقان در ادامه با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این جشنواره گفت: این جشنواره با حضور 12 تیم از دهیاران بخش‌های موگرمون و مرکزی در شهرستان لنده آغاز می‌شود.

وی افزود: مسابقات این جشنواره در دو گروه 6 تیمی و به صورت بخشی(مرکزی و موگرمون) و جداگانه برگزار شده و در نهایت تیم‌های قهرمان هردو گروه با برگزاری مسابقه فینال تیم برتر جهت شرکت در مسابقات استانی انتخاب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده اذعان داشت: مسابقات به صورت دو حذفی در گروه‌های خود برگزار خواهد شد.

دهقان در ادامه با اشاره به تعداد بیمه شده در سال 92، گفت: در دوماهه اول امسال بیش از 400 نفر از ورزشکاران بیمه شده و مابقی در فواصل زمانی و برنامه‌ها و مسابقات مختلف بیمه ‌می‌شوند.

انتهای پیام/82013/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول