اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی شازند راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از راه‌اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی شازند خبر داد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی شازند راه‌اندازی می‌شود

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در نشستی که اخیرا با مدیران مجموعه پتروشیمی شازند در راستای تحقق ‌بخشی به اهداف کمیته اسپانسرینگ اداره ورزش و جوانان داشتیم، مدیران این مجموعه ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ورزش با راه‌اندازی یک باشگاه فرهنگی و ورزشی نیز موافقت کردند.

وی تصریح کرد: به زودی مجوز راه‌اندازی این باشگاه صادر و امور مربوط به راه‌اندازی 24 رشته مختلف ورزشی در این باشگاه آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: امید می‌رود با حمایت مدیران بخش صنعت و به ویژه پتروشیمی بتوانیم شاهد رشد و توسعه ورزش در دو شهر شازند و مهاجران باشیم.

ملکی با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل شرکت آلومینیوم‌سازی نیز بیان داشت: خوشبختانه در این نشست نیز به نتایج بسیار خوبی در زمینه حمایت از ورزش رسیدیم.

وی افزود: نشست با مدیران بخش صنعت در راستای تعامل و حمایت بخش صنعت از ورزش، هم‌افزایی، بهره‌مندی هر چه بهتر پتانسیل‌های موجود در حوزه ورزش و حمایت از تیم‌های ورزشی در مسابقات برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه با اشاره به دیدار با مدیر فرهنگسرای آیینه اراک خاطر نشان ساخت: این دیدار نتایج بسیار خوبی را هم برای ورزشکاران و هم برای هنرمندان استان به همراه داشت که طی آن هر دو طرف می‌توانند با ارائه خدمات متقابل از امکانات موجود نهایت بهره را ببرند.

ملکی در ادامه از افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی استان به مناسبت سوم خرداد ماه خبر داد.

انتهای پیام/87005/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول