اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان ورامین تشریح کرد

برپایی 20 برنامه فرهنگی و ورزشی در فصل بهار

مدیر اطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، برنامه‌های سه ماهه اول سال جاری را تشریح کرد.

برپایی 20 برنامه فرهنگی و ورزشی در فصل بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا فرجی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نظر داریم در فصل بهار بیش از 20 برنامه ورزشی را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کنیم .

مدیر اطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: با توجه به شروع سال جاری توانستیم در فروردین ماه مسابقه دوستانه میان تیم‌های هندبال ورامین و تیم ملی جوانان کشورمان را هماهنگ کنیم که این رقابت در تالار هندبال کشور برگزار شد و دو تیم به نتبجه تساوی رضایت دادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نظر داریم به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر مسابقات و همایش‌های مختلفی را برگزار کنیم که این امر در حال تدوین و در دستور کار قرار گرفته است.

فرجی ادامه داد: مسابقات شنا، تست ایستگاهی، تست تعادلی، مسابقه کونگ فوتوآ، مولودی خوانی و همایش با حضور بانوان از جمله برنامه‌های این اداره می‌باشد.

مدیر اطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین عنوان کرد: به‌مناسبت ایام خردادماه نیز مقرر کرده‌ایم برنامه‌هایی جهت گرامیداشت این ایام برپا کنیم که امیدواریم برای نام‌آوری شهر شهیدان 15 خرداد و با  کمک ارگان‌های مختلف این برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.    

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقه دوچرخه سواری در سطح ملی، برپایی همایش‌های ورزشی، رقابت‌ها و مسابقات مختلف ورزشی در این ایام از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

فرجی گفت: حضور گسترده جامعه ورزشی ورامین در روز راهپیمایی 15 خرداد از دیگر برنامه‌هایی می‌باشد که مقرر شده با حضور حداکثری ورزشکاران به‌صورت متحدالشکل برگزار شود .

مدیر اطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان اظهار امیدواری کرد مراسم‌های یادشده با همکاری ارگان‌های مربوطه به بهترین شکل ممکن برای پاسداشت شهدای 15 خرداد ورامین برگزار شود.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول