اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) خبر داد

آموزش 450 نفر در چهار مرکز پیش دبستانی امام رضا(ع)

مدیرعامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی‌الکاظم(ع) طبس گفت: 458 نفر در چهار مرکز پیش‌دبستانی امام رضا(ع) آموزش‌های قرآنی را فرا گرفتند.

آموزش 450 نفر در چهار مرکز پیش دبستانی امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حمزه سپهریان ظهر امروز در مراسم جشن قرآنی نونهالان مهدالرضا در بشرویه اظهار کرد: قرآن کریم عالی‌ترین سند اسلام و معجزه خداوند متعال است و عظمت قرآن به حدی است که لطف و رحمت الهی و خیر و برکت شامل حال انسان می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در روایات نیز نقل شده که خانه‌هایی که در آن قرآن تلاوت می‌شود مانند ستارگان درخشان است و همنشینی با قرآن و انس با خدا اثرات معنوی را در فرد و جامعه بر جای می‌‌گذارد و سبب آرامش روحی و روانی و تسکین خاطر می‌شود.

مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی‌الکاظم(ع) طبس عنوان کرد: این مؤسسه با همکاری اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی از سال 80 اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی مهدالرضا(ع) و پیش‌دبستانی در شهرستان‌های طبس، کاشمر، قاین و بشرویه کرده است.

سپهریان افزود: در این مهدها به نونهالان، روخوانی و مفاهیم قرآن کریم به روش ایماء‌ و اشاره، حفظ آیات و روایات کاربردی و احادیث معصومین(ع) به شیوه قصه‌خوانی آموزش داده می‌شود تا استعدادها و خلاقیت‌های کودکان را در زمینه‌های قرآنی شکوفا سازد.

وی با بیان اینکه چهار مرکز پیش‌دبستانی امام رضا(ع) تحت نظارت این مؤسسه در طبس، قاین، بشرویه و کاشمر در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: تعداد 458 نفر در چهار مرکز پیش‌دبستانی امام رضا(ع) آموزش‌های قرآنی را فرا گرفتند.

مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی‌الکاظم(ع) طبس اذعان داشت: محافل انس با قرآن، کارگاه‌های آموزشی قرآن و نهج‌البلاغه، دوره آموزش معارف اسلامی، کلاس‌های آموزشی حفظ، تجوید و تلاوت، واحد ادبیات قرآنی و مسابقات قرآنی و پژوهش‌های قرآنی از دیگر خدماتی است که این مؤسسه در زمینه قرآن ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول