اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری در دماوند

شهردار دماوند از ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری در دماوند خبر داد.

ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی امروز بیان کرد: ورزش و توسعه تربیت بدنی این قابلیت را دارد که بخش عمده‏ای از نیازهای شهروندان در حوزه اجتماعی را پاسخ داده و جامعه را در مقابل بسیاری از آسیب‏ها ایمن سازد.

وی به نقش شهرداری دماوند در راستای توسعه فرهنگ ورزش شهروندی اشاره کرد و گفت: شهرداری دماوند در این سال‏ها سعی کرده است تا با توجه به مطالبات شهروندان در فضاهای تفرج‏گاهی همچون بوستان‏ها، از وسایل ورزشی استفاده کند تا فرهنگ ورزش و سلامتی در سطح شهر نهادینه شود.

همتی به بخشی از فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه ورزش به ویژه توسعه ورزش همگانی اشاره و خاطرنشان کرد: همان‏گونه که رهبر معظم و معزز انقلاب تاکید دارند، تشویق شهروندان و ایجاد میل و علاقه در آنان به ورزش، می‏تواند در سلامت جامعه موثر باشد.

شهردار دماوند در ادامه از ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی در دماوند خبر داد و گفت: شهرداری در طول سال در جهت فعال‏تر شدن هیئت‏های ورزشی چه از لحاظ مادی و چه معنوی خدمات ارائه می‏دهد ولی این کمک‏ها عمدتاً به صورت موردی و مقطعی است.

همتی تصریح کرد: طبق قانون، کمتر از یک درصد درآمد شهرداری باید صرف امور پرسنل آن نهاد شود که با ایجاد باشگاه ورزشی، علاوه بر حمایت دائمی و همیشگی از هیئت‏های ورزشی در منطقه، می‏توانیم زمینه ترویج فرهنگ ورزش را بین پرسنل شهرداری فراهم کنیم و این مهم، حمایت امور ورزش و جوانان شهرستان را می‏طلبد.

انتهای پیام/2568/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول