اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی آغاز شد

مسئول گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم خبر داد.

جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی آغاز شد

اسماعیل زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، گرامیداشت روز زن امسال با شرکت بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی امسال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به انجام می‌رسد و بانوان علاقه‌مند به ورزش و ورزشکار در رشته‌های مختلف به مدت 10 روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسئول گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این جشنواره از روز سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز شده است و در مدت زمان پیش‌بینی شده تا بیست و دوم اردیبهشت ماه در بوستان تفریحی ورزشی نرگس که ویژه بانوان است برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه‌های ورزشی پیش‌بینی شده به منظور برگزاری مطلوب و مناسب جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم در دو بخش همگانی و قهرمانی است و به همین خاطر از ورزش صبحگاهی تا رقابت در رشته‌های قهرمانی در این جشنواره گنجانده شده است.

زند خاطرنشان کرد: برنامه ورزش صبحگاهی با اهداء جایزه به قید قرعه به بانوان شرکت کننده ویژه رده سنی بالای 18 سال و برنامه استپ صبحگاهی در نوبت عصر با در نظر گرفتن جوایز برای بانوان علاقه‌مند از جمله برنامه‌های بخش همگانی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: این در حالی است که رقابت در رشته دوچرخه سواری از جمله رقابت‌های بخش قهرمانی به شمار می‌رود و علاوه بر این با توجه به وجود یکی از استخرهای خوب و با کیفیت سطح استان در بوستان نرگس، رقابت‌های شنا بالای 18 سال نیز پیش‌بینی شده است.

مسئول گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین رقابت در رشته‌های دو و میدانی، پرتاب توپ، اسکیت، دارت، طناب کشی، گلف و رقابت در مسابقه همگانی و تفریحی پرواز بادبادک‌ها از جمله دیگر برنامه‌های جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های مختلف تا روز یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در بوستان تفریحی ورزشی نرگس برپا خواهد بود و بانوان علاقه‌مند به حضور در برنامه‌های مختلف این جشنواره می‌توانند به بوستان نرگس مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 2908580 تماس بگیرند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول