اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته بسیج

2 سالن فرهنگی ورزشی در کیار بهره‌برداری می‎شود

فرمانده سپاه ناحیه کیار گفت: مراحل اجرایی احداث دو سالن فرهنگی ورزشی با نام 9 دی در این شهرستان تا پایان هفته بسیج تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

2 سالن فرهنگی ورزشی در کیار بهره‌برداری می‎شود

هوشنگ جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سالن فرهنگی ورزشی 9 دی شهر شلمزار با زیر بنای یک‌هزار متر مربع با اعتبار 120 میلیون تومان از اعتبارات سپاه پاسداران تا پایان هفته بسیج سال‌جاری به بهره‌برداری می‎رسد.

وی با اشاره به مراحل اجرایی احداث سوله فرهنگی ورزشی روستای دزک، گفت: این سالن فرهنگی ورزشی نیز تا پایان هفته بسیج امسال بهره‌برداری می‎شود.

جمشیدی در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن روز معلم، اظهار کرد: شهید مطهری از جمله اندیشمندان و علمایی بود که برای ترویج عقاید و مطالب اسلامی، فعالانه تلاش می‌کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کیار با اشاره به بیانات امام(ره) در مورد شهید مطهری، گفت: جوانان و نوجوانان نباید از آثار ارزشمند استاد غافل شوند، چراکه به این واسطه، بار آگاهی و شناخت‌شان بالا می‌رود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری، اسلام‌شناسی کامل و آگاه بود،افزود: دشمنان ایشان عمدتاً افرادی بی‌دین و کج‌اندیش در مسائل اسلامی بودند که تحمل تفکرات سالم دینی مطهری را نداشتند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: اگر جوانان و دانشجویان با کتاب‌های استاد مطهری آشنا شوند، به‌تدریج فکر و دیدشان باز می‌شود و نسبت به مسائل پیرامون داناتر و آگاه‌تر می‌شوند و به‌راحتی فریب دشمنان داخلی و خارجی را نمی‌خورند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول