اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه شهرستان بویین زهرا:

مردم ایران برای خلق حماسه سیاسی لحظه‌ شماری می‌کنند

هادی سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: مردم ایران آماده خلق حماسه سیاسی هستند و برای تحقق آن لحظه ‌شماری می‌کنند.

مردم ایران برای خلق حماسه سیاسی لحظه‌ شماری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی امیری‌نژاد در نشست منتظران موعود حوزه مقاومت بسیج شهر شال اظهار داشت: روند تمایلات، نظرسنجی‌ها و پیش‌بینی‌ها بیانگر آمادگی و اراده ملی برای خلق حماسه سیاسی و ایجاد حماسه‌ای عظیم و حداکثری است؛ به گونه‌ای که مردم برای خلق حماسه سیاسی لحظه‌ شماری می‌کنند.

امیری نژاد به تحلیل آخرین آرایشات جناح‌‌ها‌ و گروه‌بندی‌ احزاب راه‌یافته به مرحله رقابت‌های انتخابات پرداخت و افزود: تجلی حماسه سیاسی در گرو برگزاری با شور و هیجان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی با اشاره به فتنه‌انگیری جریانات رسانه‌ای و ضد دموکراسی غرب و به ویژه بنگاه‌های خبرپراکنی صهیونیستی برای بی‌ثبات کردن و نفوذ بی‌قانونی در روال برپایی حماسه انتخابات تصریح کرد: گمان عناصر خارجی و خودفروختگان داخلی بر این است که اجازه برپایی انتخابات را در موعد مقرر و بر اساس «مُر قانون» مطلوب رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ندهند.

این مسئول ادامه داد: بی‌شک این توطئه در روز‌های آتی تا زمان اجرای انتخابات شکست خورده، از هم گسسته می‌شود.

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی سپاه ناحیه بویین زهرا همچنین بر لزوم بصیرت‌افزایی و پرهیز از کارهای هیجان ‌برانگیز و مخرب در روز‌های آینده تأکید کرد.

امیری‌نژاد تصریح کرد: بینش و فهم انقلابی ملت ایران همیشه مشق و الگویی ارزنده برای تمام امت‌های دیگر تاکنون بوده است و قطعاً انتخابات آتی با تلاش و یکپارچگی ملت، صحنه‌ای برای افزایش توان و ضریب امنیتی جمهوری اسلامی می‌شود.

وی تحقق این امر را مایه ضرب مهر بطلان و تاریکی بر روند پوشالی تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه غربی عنوان کرد.

این مسئول همچنین انتخابات آتی را برگ برنده‌ای برای انقلاب اسلامی در مسیر 35 ساله آن برشمرد و پیش‌بینی کرد که فتنه به وجود‌ آمده در اقصی نقاط شهر‌های سوریه با حمایت مردمی از جنبش‌های مقاومت، بسیج نیرو‌های مردمی و مشارکت حداکثری ملت ایران ناکام بماند و تراژدی تسخیر و تجزیه کشور سوریه به شکست واقعی خویش بینجامد.

انتهای پیام/77008/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول