اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/6

نوری: انتخابات مظهر حماسه سیاسی و اتحاد ملی است

نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات پیش رو نمادی از حماسه سیاسی در جامعه ایران است و باید با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای ثابت کنیم تا چه اندازه برای مقابله با دشمنان خارجی با هم متحد هستیم.

نوری: انتخابات مظهر حماسه سیاسی و اتحاد ملی است

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری نمادی از حضور همه نظرات و سلایق سیاسی در جریان انتخابات است و باید کوشید تا همه در انتخابات حضوری پرشور داشته و در این عرصه ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری تعیین تکلیف ایران برای چهار سال آینده است، گفت: باید با توجه به توانمندی‌ها و سوابق کاری موجود بین افرادی که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند، بهترین و کارآمدترین فرد را انتخاب کنیم تا بتوانیم با اطمینان خاطر کلید اجرایی کشور را به دست وی بسپاریم.

نوری با اشاره به اینکه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها جانب قانون را گرفته است، گفت: در روزهای گذشته برخی در راستای اعمال فشار به شورای محترم نگهبان اظهار نظرهایی کرده‌اند که در این باره تنها باید همه را به بندهای قانون انتخابات ریاست جمهوری احاله داد و در این زمینه هیچ شبهه وجود ندارد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجرای دقیق قانون تنها مسئله‌ای بود که از شورای نگهبان انتظار می‌رفت، خاطر نشان کرد: تنها مسئله‌ای که از شورای نگهبان انتظار داشتیم، اجرای بند به بند قانون بود و این شورا نیز در اجرای قانون صراحت و شهامت مثال‌زدنی ابراز کرد.

دلسردی مردم گناهی بزرگ است

نوری با اشاره به اینکه باید کوشید تا مردم در انتخابات حضور داشته باشند، افزود: باید بکوشیم تا مردم در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند و در این زمینه باید از همه فرصت‌ها برای ترغیب مردم برای حضور در انتخابات استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حماسه نیازمند مشارکتی حداکثری است و در این زمینه نباید از حتی یک رای به سادگی بگذریم و در این زمینه نیازمند تلاش زیادی برای تشویق مردم به منظور شرکت در انتخابات هستیم.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول