اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

دشمن بر نمی‌تابد مردم‌سالاری دینی اتفاق بیفتد / انتخابات مصرع حماسه سیاسی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تضعیف حضور مردم در انتخابات از خواسته‌های دشمنان است، گفت: دشمن بر نمی‌تابد مردم‌سالاری دینی اتفاق بیفتد.

دشمن بر نمی‌تابد مردم‌سالاری دینی اتفاق بیفتد / انتخابات مصرع حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار محمد باقر قالیباف با وی اظهار کرد: گذشته روشن، شفاف استان زنجان امروز هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان عالم‌پرور و اندیشمندپرور است، تصریح کرد: نقش رزمندگان و فرماندهان زنجانی در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه شهدای استان زنجان نامدار دوران دفاع مقدس هستند، یادآور شد: فرماندهان شهید استان زنجان بر تارک حماسه و جهاد این مرز و بوم می‌درخشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت تحقق حماسه سیاسی تاکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب خلق حماسه سیاسی می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های قالیباف در دوران خدمتش تصریح کرد: قالیباف سرباز ولایت است و حواشی در کشور نتوانسته قالیباف را از خدمت به مردم بازدارد چراکه وی همواره پرتلاش بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات مصرع حماسه سیاسی است، تصریح کرد: خواسته دشمن عدم برگزاری انتخابات در موعد مقرر است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه تضعیف حضور مردم در انتخابات از دیگر خواسته‌های دشمنان است، افزود: دشمن بر نمی‌تابد مردم‌سالاری دینی اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به مردم‌سالاری دینی در کشور افزود: انتخابات کشور همواره بر پایه چنین مکتبی برگزار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران در طول 34 سال گذشته همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، گفت: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در زمان مقرر محقق می‌شود.

انتهای پیام/73003/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول