اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

اجازه نمی‌دهیم به حماسه سیاسی پیش رو خدشه‌ای وارد شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اجازه نخواهیم داد تا به حماسه سیاسی پیش رو خدشه‌ای وارد شود.

اجازه نمی‌دهیم به حماسه سیاسی پیش رو خدشه‌ای وارد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در آستانه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: با اعلام نظر شورای نگهبان و هیئت‌های عالی و مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی؛ قطعا هر گونه حرف و حدیث در این حوزه باید به پایان برسد.

وی افزود: همه کاندیداها، گروه‌ها، احزاب و نهادها باید همت خود را صرف برگزاری یک انتخابات باشکوه و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: به آن دسته از افراد و اشخاصی که دانسته و ندانسته احیاناً قصد برهم ریختن نظم و امنیت سیاسی و موجبات ناآرامی در میان شهروندان را فراهم کنند، قاطعانه هشدار می‌دهیم که به شدت با آنان برخورد خواهیم کرد.

صادقی نیارکی اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد تا به حماسه سیاسی پیش رو خدشه‌ای وارد شود.

این عضو شورای مسئولان قضایی استان همچنین خاطرنشان کرد: همه کاندیداها در برابر هر چیزی که قانونی است باید تسلیم بوده و تمکین کنند چراکه بی‌قانونی در پیش گرفتن در شأن یک نامزد انتخاباتی نیست و کسی که می‌خواهد منتخب شورای یک شهر باشد، سزاوار است که بیشتر از دیگران پایبند قانون و مقررات باشد.

صادقی نیارکی عنوان کرد: انتظار ما این است که با شروع تبلیغات انتخاباتی، شاهد فضایی شاد و سازنده‌ای بوده و نامزدها و هواداران آن‌ها از تخریب و بداخلاقی نسبت به یکدیگر خودداری و تمام نامزدهای تأیید صلاحیت شده و حتی افرادی که صلاحیت‌ آن‌ها رد و احراز نشده، اخلاق و رفتار انتخاباتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول