اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بستک:

مهمترین رسالت ائمه جمعه تبیین اهمیت خلق حماسه سیاسی است

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک گفت: مهم‌ترین رسالت ائمه جمعه تبیین اهمیت خلق حماسه سیاسی برای مردم است.

مهمترین رسالت ائمه جمعه تبیین اهمیت خلق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ محمد مشتاق زاده صبح امروز در نشست با ائمه جمعه و جماعات و معتمدین بخش جناح شهرستان بستک انتخابات 24 خرداد ماه را نقطه اوج حماسه سیاسی مردم ایران دانست و اظهار داشت: در این انتخابات مردم با حضور پر شور خود در صحنه، حماسه بزرگ سیاسی می‌آفرینند.

وی افزود: در آستانه برگزاری انتخابات، تکالیف شرعی بسیار سنگینی بر دوش ائمه جمعه و جماعات است که باید تمام تلاش و همت خود را کما فی السابق صرف اعتلای جایگاه عبادی، انسان سازی، جامعه سازی، فرهنگ سازی نمازهای جمعه کنند.

فرماندار شهرستان بستک تأکید کرد: از تک تک واژه‌ها و شعارهای بیان شده از طریق تریبون‌های نماز جمعه و حتی سخنرانی‌های پیش از خطبه‌ها باید به طور کامل مراقبت شود، چرا که اصل و هدف این کنگره هفتگی مردمی، آگاهی بخشیدن به مردم در زمینه معارف اسلامی و معنوی، ایجاد وحدت و همبستگی میان برادران ایمانی است تا حدی که دشمن از دیدن چنین وحدتی وحشت زده شود.

مشتاق زاده بیان داشت: در چنین شرایطی که تمام اهداف دشمنان بر ترویج اختلاف و ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم برای عدم حضور در انتخابات است، حساسیت تریبون‌های معنوی نماز جمعه بسیار زیاد می‌شود، همچنانکه هر سخن تفرقه برانگیز نیز به همان نسبت چندین برابر اثر سو برجای خواهد گذاشت.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک افزود: باید شعار و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی در انتخابات امسال به بهترین وجه ممکن شکل بگیرد و ائمه جمعه در این عرصه نقش خطیری بر عهده دارند.

وی در پایان سخنان خود نقش ائمه جمعه و جماعت در راستای ترویج،‌ تبلیغ و تبیین دستاوردهای اسلام و انقلاب و نقش مردم در تعیین سرنوشت خویش را مهم برشمرد واضافه کرد: باید در شهرستان بستک که هماهنگی خوبی بین مسئولان مشهود است، تلاش مضاعف صورت گیرد.

انتهای پیام/88006/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول