اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تحلیل و بررسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

تحقق حماسه سیاسی در گرو تبعیت محض از ولایت فقیه است

مسئول تحلیل و بررسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین تحقق حماسه سیاسی را در گرو تبعیت محض از ولایت فقیه دانست.

تحقق حماسه سیاسی در گرو تبعیت محض از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سیدباقر سادات حسینی در همایش عاشقان ولایت سپاه ناحیه امام‌حسین (ع) شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: حماسه سیاسی و اقتصادی راهبرد کنونی دفع فشار و دست‌‌یابی به قله‌های عزت و افتخار‌آفرینی است.

سادات حسینی افزود: دوران دفاع مقدس نمادی از یک حماسه شکوهمند برای الگوگیری نسل کنونی به شمار می‌رود و بصیرت امروز ملت مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در سال‌های آغازین انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی محور‌های تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیش‌رو را مورد توجه قرار داد و رمز پیروزی در این مسیر را تبعیت از ولایت فقیه ذکر کرد.

این مسئول با بیان اینکه عرصه حماسه با آسایش و رفاه‌طلبی کسب نمی‌شود، اذعان کرد: هجمه‌های فرهنگی دشمنان با ابزار فضای مجازی و قلم و بهره‌گیری از فرهنگ بی‌هویتی برای سران دیکتاتور نتیجه معکوس به همراه داشته است و به همین سبب تحریم اقتصادی امروز به عنوان گزینه نهایی به وسیله غرب و استکبار دنبال می‌شود.

سادات حسینی شرکت کشور‌های عضو مجمع عدم تعهد در کنفرانس اخیر به میزبانی تهران در سال گذشته را بیانگر پوچی دسیسه‌چینی‌های آمریکا و هم‌پیمانانش عنوان کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با بیان کلید واژه «اقتصاد مقاومتی» عرصه تحریم‌ها را برای ملت قابل عبور کردند و ملت ایران تاکنون با تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به قله‌های پیشرفت دست یافته، توفیقات خویش را فزونی بخشیده است.

انتهای پیام/77008/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول