اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از انتخابات 24 خرداد در دشتستان

آمادگی مردم و مسئولان دشتستان برای خلق حماسه سیاسی

مردم و مسئولان دشتستان آمادگی خود برای برگزاری انتخابات باشکوه و خلق حماسه سیاسی را اعلام کردند.

آمادگی مردم و مسئولان دشتستان برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ 24 خردادماه امسال برگزار می‌شود که هر دو انتخابات از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

جمهوری اسلامی ایران در 34 سال اخیر 33 انتخابات برگزار کرده و در هر دوره نیز بین 60 تا 70 درصد مشارکت مردمی داشته و در برخی از انتخابات‌ها میزان مشارکت بسیار بالاتر نیز بوده و این در حالی است که در بیشتر کشورهای دنیا میزان مشارکت در انتخابات حدود 30 درصد است.

امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نامگذاری شده و بدون تردید شرکت در انتخابات خردادماه نماد حماسه سیاسی است.

دشتستان از شهرستان‌های بزرگ استان بوشهر و حتی کشور است و انتخابات در 207 شعبه شهری و روستایی برگزار می‌شود.

مردم و مسئولان شهرستان دشتستان برای برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند.

کرامت علایی شهروند دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: برای لبیک به ندای مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

مسعود محمدی شهروند دشتستان نیز با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات ابراز داشت: انتخابات امسال از اهمیت زیادی برخوردار است و اطمینان داریم که بار دیگر شاهد حضور بی‌نظیر و باشکوه مردم در انتخابات خواهیم بود.

مصطفی رضایی رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد از اهمیت خاصی برخوردار است و باید با شور و نشاط برای خلق حماسه اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: مردم و مسئولان آبپخش برای خلق این حماسه آمادگی کامل دارند و بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید می‌کنند.

انتخابات در 207 حوزه شهری و روستایی دشتستان

فرماندار دشتستان نیز گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در دشتستان اندیشیده شده و اطمینان داریم با حضور حداکثری مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و بی‌نظیر خواهیم بود.

علیرضا خرمی افزود: دوره‌های مختلف آموزشی برای برگزاری مطلوب انتخابات برگزار شده و برگزارکنندگان انتخابات تخصص لازم برای برگزاری مناسب این دوره از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را دارند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تدابیر امنیتی و انتظامی نیز اندیشیده شده و با همکاری مسئولان و شورای تامین هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری این انتخابات نداریم.

خرمی تصریح کرد: تمام بخشداران ساز و کارهای لازم را فراهم کرده‌اند و افراد باتجربه و باسابقه شهرستان را انتخاب کرده‌اند تا در امر برگزاری انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: هفت هیئت اجرایی و نظارت شوراهای اسلامی شهر و روستا شامل 77 نفر و شش هیئت اجرایی و نظارت انتخابات ریاست جمهوری شامل 78 نفر شرایط برگزاری انتخاباتی سالم را در 9 حوزه شهری و 95 حوزه روستایی شهرستان فراهم کرده‌اند.

خرمی افزود: این انتخابات در 207 شعبه شهری و روستایی در شهرستان دشتستان انجام خواهد شد که 13 شعبه سیار خواهد بود.

وی یادآور شد: 761 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دشتستان تایید صلاحیت شده‌اند که 6.3 درصد زن و 93.7 درصد نیز مرد هستند.

آمادگی دادگستری دشتستان برای برگزاری مطلوب انتخابات

رئیس دادگستری دشتستان نیز گفت: کشوری که متکی به آرای ملت باشد شکست‌ناپذیر است و اگر حکومتی به مردم پشت کند شکست می‌خورد و ایران اسلامی همواره با اتکا به مردم و با تکیه بر رأی مردم در مسیر رشد و تعالی در حرکت است.

عبدالکریم رستگار خاطر نشان کرد: در 34 سال اخیر علیرغم تحریم‌های جهانخواران و با وجودی که مردم را برای مشارکت نکردن در انتخابات ترغیب می‌کردند شاهد حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز نیز دشمنان مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند اما ملت مؤمن و مسلمان ایران اسلامی پاسخ اینها را می‌دهند و در 24 خردادماه با پاسخ مستحکم خود جواب دشمنان را می‌دهند.

رستگار افزود: دستگاه قضایی برای برگزاری مطلوب انتخابات در دشتستان تمهیدات لازم را اندیشیده است و در بخش‌ها نیز نمایندگان ما در امر انتخابات همه توان خود را به کار می‌گیرند.

همه برای خلق حماسه کمک کنند

امام جمعه برازجان نیز گفت: در آستانه خلق حماسه بزرگ سیاسی هستیم و همه باید در این مسیر کمک کنند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: دشمنان برای برگزار نشدن انتخابات در ایران برنامه‌ریزی و توطئه کرده‌اند و پیوسته از امکانات و رسانه‌های خود برای تضعیف نظام استفاده کرده‌اند.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: در این شرایط حساس زمانی، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران در عرصه بین‌المللی که همه دشمنان بر موج تخریب دین سوار هستند، بسیار مهم است.

مصلح یادآور شد: دشمنان دین و نظام ما هر کدام به گونه‌ای از همه امکانات و رسانه‌هایی که در اختیار دارند، استفاده می‌کنند که به اصل انتخابات شبهه وارد شود.

وی بیان کرد: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی پیام مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی را با دل و جان خواهند پذیرفت و به آن جامه عمل خواهند پوشاند.

انتهای پیام/2452/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول