اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین:

هنر بسیجی حضور و تشویق در حماسه سیاسی است

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: هنر بسیجی و اولویت بسیج حضور و تشویق در حماسه سیاسی و بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

هنر بسیجی حضور و تشویق در حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، نصرت‌الله سیف صبح امروز در جلسه مجمع بسیج شهرستان پلدختر بر لزوم حضور حداکثری تمام آحاد مردم ایران در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور حماسی در انتخابات کمتر از فتح خرمشهر نیست و دشمنان ملت ایران بدانند که آرزوی تکرار فتنه 88 را به گور می‎برند.

وی با بیان اینکه متأسفانه آمریکا به برخی کاندیداها پیام داده بود که بهترین راه برداشتن تحریم‌ها سازش است، گفت: استکبار جهانی و دشمنان بدانند با تحریم‎ها و توطئه‌ و دسیسه نمی‌توانند خللی در اراده مردم ایجاد کنند.

وی افزود: جریانات شکست‏خورده در تلاش هستند در این انتخابات نیز التهاب ایجاد کنند، ولی آن‌ها بدانند مردم اجازه التهاب ‌آفرینی نمی‏دهند و علت اهمیت انتخابات امسال این است که فتنه 88 را پشت سر گذاشتیم.

سیف با تشریح حماسه سیاسی و اهمیت تحقق آن برای تشخیص فرد اصلح تصریح کرد: انتخابات کانون توجه دوست و دشمن شده و مردم با لبیک به ندای رهبری در خلق حماسه سیاسی، دست رد بر سینه همه آنان می‎زنند.

وی با بیان اینکه مردم در انتخاب اطاعت از ولایت را یک معیار بگیرند، گفت: در انتخاب فرد اصلح باید با دقت عمل کنیم، امام خامنه‌ای تاکید دارند که رئیس جمهور اصلح باید دلسوز نظام، دین‏دار و با تقوا، به فکر منافع ملت، مقید به قانون اساسی و پیرو ولایت فقیه و روحیه مقاوم و شجاع و در برابر دشمنان با صلابت و راسخ باشد.

سیف با بیان اینکه رئیس ‏جمهور آینده باید دارای برنامه و بصیرت سیاسی باشد، افزود: خصوصیات و ویژگی‎های رئیس جمهور ایمان به خدا، مدیر و مدبر بودن، تابع ولایت، مجاهد، خدمتگزار دارای برنامه و سوابق درخشان مدیریتی، توانمند و دلسوز، استکبارستیز، شجاع، دوری از دیکتاتوری، صالح و کاردان باشد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان گفت: ایجاد اشتغال باید اولویت دولت آینده باشد و برای حل مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان تلاش کند و مردم باید با تکیه بر شاخصه‌های انتخاب اصلح رئیس جمهوری را برگزینند. 

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول