اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

کردستان باید در خلق حماسه سیاسی نمونه باشد

استاندار کردستان با اشاره به لزوم جذب مشارکت حداکثری مردم به منظور حضور در انتخابات پیش‌رو گفت: این استان باید در خلق حماسه سیاسی نمونه باشد.

کردستان باید در خلق حماسه سیاسی نمونه باشد

علیرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه مدیران اجرایی باید مسائل معنوی را در انجام امورات مربوط به انتخابات لحاظ کنند اظهار کرد: بسیاری از مشکلات در سایه همین توجهات برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به تأکید صریح قانون مبنی بر بیطرفی مجریان انتخابات ادامه داد: تجربه نشان داده است مدیری موفق خواهد بود که موضع بیطرفانه‌ای نسبت به نامزدها پیش گرفته باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه در گذشته اشخاصی وجود داشتند که بیطرفی را رعایت نکرده و دچار مشکلات فراوانی شدند، تصریح کرد: به مدیران توصیه می‌کنیم حتی برای تبلیغات مرخصی هم نگیرند.

وی با بیان اینکه اگر کسی متوجه شد من به چه کسی رأی می‌دهم به او جایزه خواهیم داد، اظهار کرد: نامزد مورد نظر خود را نه به همکار نه به خانواده خود و نه به هیچ‌کس دیگر نخواهم گفت.

شهبازی با تاکید بر این مطلب که بنده خودم مقید به این کار و در تلاش برای حفظ این رویه هستم، تصریح کرد: از مدیران هم می‌خواهم نه خودشان وارد این موضوعات شوند و نه اجازه ورود به معاونان خود را بدهند.

استاندار کردستان افزود: به جای تبلیغ برای نامزدها مدیران باید تلاش کنند مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات که همان حماسه سیاسی است تحقق بخشند.

وی با اشاره به لزوم تجلی حماسه در شکل و ابعاد عظیم تأکید کرد: باید تلاش کنیم استان کردستان در خلق حماسه سیاسی نمونه و الگو باشد.

شهبازی با بیان اینکه در زمینه جذب مشارکت مردم در انتخابات توانایی عبور از متوسط کشور را داریم، افزود: این اتفاق در سایه تعامل و همفکری مسئولان و مدیران و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان عملی خواهد شد.

استاندار کردستان با تأکید بر اینکه تمامی امکانات ادارات و سازمان‌های استان باید برای روز 24 خرداد ماه بسیج شوند، گفت: فعالیت مدیران در این خصوص را با دقت رصد خواهیم کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور دشمن‌شکن ملت پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر عظمت اسلام و انقلاب به جهانیان اثبات و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده شود.

انتهای پیام/79012/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول