اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92

محمدی: حماسه سیاسی موجب سرخوردگی دشمنان می‌شود

معاون مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حماسه پدیده‌ای شگفت‌انگیز و توام به ابتکار و خلاقیت است، گفت: حماسه سیاسی موجب سرخوردگی دشمنان می‌شود.

محمدی: حماسه سیاسی موجب سرخوردگی دشمنان می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر محمدی معاون مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز در همایش «یاد یاران» که به مناسبت میلاد مسعود امیرالمومنین (ع) و آزادسازی خرمشهر و با هدف تجلیل از ایثارگران ادارات شهرستان گرگان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: «حماسه سیاسی» همچنین امیدواری دوستان را نسبت به تداوم ارزش‌های اسلامی افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری انتخابات جلوه «حماسه سیاسی» است، خواستار مشارکت گسترده مردم در انتخابات شد.

 

مشارکت گسترده یکی از ویژگی‌های «حماسه سیاسی» است

معاون مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: حماسه به پدیده عادی نمی‌گویند، حماسه ویژگی‌هایی دارد که از جمله آنها می‌توان به آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره کرد.

محمدی با بیان اینکه در حماسه سیاسی تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات بیشتر از انتخابات‌های قبلی است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نظام اسلامی را تا چهار سال آینده بیمه کرده و اقتدار نظام و عزت ملت ایران را در سطح بین‌الملل افزایش می‌دهد.

به گفته وی، وقتی حضور گسترده و پرشور مردم منجر به خلق حماسه سیاسی شود آسیب‌های احتمالی را نیز کاهش می‌دهد.

 

معیارهای رهبری در انتخاب نامزد اصلح مهم است

 

معاون مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین انتخاب نامزد اصلح را یکی از ویژگی‌های حماسه سیاسی دانست و اظهار داشت: انتخاب اصلح با مطالعه و بررسی و معیارهایی که مقام معظم رهبری ارائه دادند شناسایی می‌شود.

محمدی ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، دشمن‌شناسی، مردمی، پرکاری، مقاومت، ارزشی بودن، داشتن تدبیر و دوراندیشی، پایبندی به قانون و داشتن برنامه را ویژگی‌های ولایت‌مداری ذکر کرد.

وی با اشاره به فتنه 1388 گفت: «بعد از این فتنه امام خامنه‌ای فرمودند که دشمن می‌خواهد شیرینی حضور مردم در انتخابات را به کام مردم تلخ کند و از همین رو خطاب به معترضین گفت که شورای نگهبان به اعتراضات شما رسیدگی خواهد کرد.»

 

مرزبندی نامزدهای انتخابات با فتنه باید مشخص باشد

 

معاون مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین افزود: «حضرت آقا با درک اینکه کشاندن مردم به خیابان‌ها پروژه دشمن است» در سخنرانی‌های خود تاکید کردند که شخصیت‌های سیاسی باید مرز خود را فتنه اعلام کنند.

محمدی موضع‌گیری نامزدهای فعلی ریاست جمهوری درباره فتنه 1388 را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید مشخص شود که این نامزدها موافق یا مخالف فتنه بوده و یا موضع محافظه‌کارانه در قبال آن داشتند.

وی از شورای نگهبان به دلیل بررسی قانون صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نامزدهایی که پایبند به قانون بودند تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 83003/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول