اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان مطرح کرد

ضرورت حرکت در مسیر ولایت فقیه و خلق حماسه سیاسی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: حرکت در مسیر ولایت فقیه و تلاش برای خلق حماسه سیاسی از مهم‌ترین مسائلی است که بسیجیان باید به آن توجه کنند.

ضرورت حرکت در مسیر ولایت فقیه و خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی‌نژاد در آیین برگزاری همایش بصیرت‌افزایی در سپاه شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز شاهد اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی در سراسر دنیا هستیم و روزبه‌روز نیز بر عزت نظام افزوده می‌شود.

وی افزود: دشمنان با توطئه‌های فراوان برای تضعیف نظام اسلامی اهتمام دارند و به فضل خدا بار دیگر با خلق حماسه سیاسی شاهد ناکامی دشمنان خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان خاطر نشان کرد: وظیفه سپاه و بسیج پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است که بر همین اساس در زمینه انتخابات نیز باید نتایج حضور در انتخابات و تأثیرات آن در سرنوشت تک تک افراد جامعه را برای مردم بیان کنیم.

هاشمی تصریح کرد: خط و مشی سپاه و بسیج همان فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، اما دشمن منتظر است که سوراخی ایجاد شود تا در آن رخنه کند و به سپاه و بسیج ضربه بزند.

وی با بیان اینکه معیارهای فرد اصلح و شاخص‌ها را باید مطرح و شور انتخاباتی ایجاد کنیم، گفت: دشمن تمام تلاشش این است که سپاه را وارد چالش کند و کاندیدای خاصی را به سپاه بچسباند که در این میان پاسداران باید حواس خود را جمع کنند و حرفی نزنند که دشمن از آن سوءاستفاده کند.

هاشمی ابراز داشت: حرکت در مسیر ولایت فقیه و تلاش برای خلق حماسه سیاسی از مهم‌ترین مسایل است که بسیجیان باید به این مهم توجه کنند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول