اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی:

شاه‌بیت حماسه سیاسی، انتخابات 24 خرداد است

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی در مجلس گفت: شاه‌بیت حماسه سیاسی، انتخابات 24 خرداد است.

شاه‌بیت حماسه سیاسی، انتخابات 24 خرداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری شامگاه جمعه در آئین راه‌اندازی ستاد مردمی حمایت از محمدباقر قالیباف با بیان اینکه خلق حماسه نوعی عبادت است اظهار کرد: مردم با حضور خود در انتخابات پیش رو وظیفه خود را در این عرصه به سر انجام خواهند رساند.

وی ارائه برنامه از سوی نامزدهای انتخاباتی را مهم برشمرد و گفت: مردم بر اساس رهنمودهای رهبری و همچنین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی در 24 خرداد فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز آن پیچ تاریخی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در منویات خود بیان داشتند خودش را نشان می‌دهد، افزود: امیدواریم با بصیرت مردم از این پیچ و آزمون به شایستگی عبور کنیم.

وی با قدردانی از اقدام شورای نگهبان در بررسی دقیق صلاحیت نامزدهای انتخاباتی گفت: همه باید به این تصمیم شورای نگهبان تمکین و بر اساس قانون به آن احترام بگذارند.

جعفری همچنین از حضور تمامی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری که با احساس تکلیف و ایجاد شور و نشاط پا به عرصه انتخابات گذاشته قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌ رو، رئیس جمهوری ولایت‌مدار و اصلح به پاستور راه یابد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی هم در این آئین با برشمردن ویژگی‌های محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اظهار کرد: همواره در تصدی مسئولیت‌هایی که قالیباف داشته شاهد آهنگ سازندگی بوده‌ایم.

هادی قوامی تصریح کرد: بی‌گمان با حضور این نامزد انتخاباتی شاهد توفیقات نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: بی شک در فتح خرمشهر در قالب عملیات دفاع مقدس، امدادهای غیبی رزمندگان اسلام را پشتیبانی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتح خرمشهر از سوی رزمندگان اسلام، موجب شکست قدرت پوشالی استکبار و غرور و افتخار رزمندگان شد، تصریح کرد: با وجود آنکه از نظر دشمن با توجه به امکانات و تبلیغاتی که در جهان می‌کرد و فتح خرمشهر محال به نظر می‌رسید، لیکن در سایه ایمان و اعتقاد جوانان ایرانی این پیروزی به ثمر نشست.

عضو مجمع نمایندگان خراسان شمالی این فتح را سبب وارد شدن ضربه‌ای مهلک بر پیکره نظام استکباری خواند و یادآور شد: فتح خرمشهر در واقع حاصل تبعیت محض رزمندگانی است که بصیرت را در اطاعت از امام و مقتدای خود داشتند

انتهای پیام/63002/ط30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول