اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شوشتر:

مدارس فوتبال در شوشتر نیازمند حمایت‌های مالی هستند

رئیس هیئت فوتبال شوشتر از نیازمندی مدارس فوتبال این شهرستان به حمایت‌های مالی مسئولان خبر داد.

مدارس فوتبال در شوشتر نیازمند حمایت‌های مالی هستند

حسین نبی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در حال حاضر جمعاً چهار مدرسه  فوتبال در سطح شهرستان شوشتر فعالیت می‌کنند که همچنان برای ادامه فعالیت خود نیازمند حمایت‌های مالی هستند.

وی افزود: علاوه بر چهار مدرسه فعال در شوشتر چند مدرسه دیگر هم برای فعالیت در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند، که برای آغاز فعالیت خود منتظر صدور مجوز هستند.

رئیس هیئت فوتبال شوشتر در بیان فعالیت‌های مدارس فوتبال در شوشتر خاطرنشان کرد: مدارس فوتبال این شهرستان در طول دوران فعالیت خود موفق به تربیت نیروهای نوجوان و جوان مستعد زیادی در رشته فوتبال شده‌اند که با شرکت در مسابقات در قالب تیم‌های ورزشی در سطوح مختلف توانسته‌اند افتخارات قابل توجهی را برای این شهرستان کسب کنند.

وی در ادامه گفت: از جمله مدارس فوتبالی که در سطح استانی و کشوری موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند می‌توان به مدرسه فوتبال اتحاد اشاره کرد که در رده سنی نونهالان در سطح کشوری بعد از گذراندن مرحله مقدماتی وارد مرحله نیمه نهایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیگر افتخارات کسب شده توسط مدارس فوتبال شوشتر موفقیت ورزشکاران این مدارس در رشته فوتبال زیر 13 سال بوده که نتیجه آن انتخاب یک نفر از این اعضا در تیم ملی نوجوانان است.

نبی‌زاده در رابطه با اوضاع مالی مدارس فوتبال در شوشتر اظهار کرد: این مدارس با وجود کسب امتیازات و افتخارات فراوان برای این شهرستان همچنان اوضاع مالی مناسبی ندارند و درگیر مشکلات در این زمینه هستند.

رئیس هیئت فوتبال شوشتر با بیان اینکه مدارس فوتبال شهرستان با توجه به هزینه‌های موجود نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند، گفت: ضعف حمایت‌های مسئولان از یک طرف و کمبود حمایت‌های مردمی از طرف دیگر مدارس فوتبال شوشتر را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است، به نحوی که حتی از تامین برخی هزینه‌های ابتدایی تیم‌های خود برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری عاجزند.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول