اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

شهرداری ساری در لیگ فوتبال تیمداری می‌کند

شهردار ساری از تیمداری شهرداری مرکز استان در لیگ فوتبال کشور خبر داد.

شهرداری ساری در لیگ فوتبال تیمداری می‌کند

مهدی عبوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با تیمداری دوباره شهرداری ساری در لیگ فوتبال کشور یاد و خاطره شهروندان ساروی زنده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای جلب و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تمام تلاشمان را به کار می‌بریم، افزود: شهرداری به اندازه خود بودجه کافی داشته و توانایی اداره باشگاه در لیگ کشوری را نیز دارد.

عبوری تصریح کرد: شهرداری ساری با توجه به قدمتی که در تیمداری در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال و فوتسال دارد می‌تواند با حمایت هواداران متعصب ساروی در لیگ موفق عمل کند.

وی افزود: در مسابقات لیگ فوتبال کشور جام قدس تیم شهرداری ساری با حضور بازیکنان جوان و بومی خود از مدعیان اصلی قهرمانی و از تیم‌های بالانشین جدول بود.

شهردار ساری با اشاره اینکه شهرداری‌ها باید در ورزش ورود پیدا کنند، یادآور شد: در سطح کشور تیم‌های زیادی با نام شهرداری در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند که منع قانونی ندارد.

عبوری گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در چند سال اخیر کمک زیادی به تیم‌های مختلف ورزشی در مرکز استان داشته که این حمایت‌های مالی در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار مرکز مازندران تصریح کرد: شهروندان در کنار زیبایی و رفاهی اقدامات شهری و کارهای عمرانی به امور ورزشی و فرهنگی نیز نیازمند هستند.

وی افزود: با حضور تیمی از شهرداری در ورزش به ویژه در لیگ فوتبال کشور می‌توانیم بار دیگر پای هواداران و تماشاگران متعصب ساروی را به استادیوم باز کنیم.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول