اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتفی شدن واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز

برخی مدیران فوتبال ارزش صفر جلوی اعداد را نمی‌دانند

مالک تیم گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز منتفی شد، گفت: بسیاری از تیم‌های لیگ برتر از بودجه دولتی تامین می‌شوند و مدیران این تیم‌ها بدون در نظر گرفتن وضعیت فوتبال کشور، به پرداخت ارقام نجومی به بازیکنان خود اقدام می‌کنند.

برخی مدیران فوتبال ارزش صفر جلوی اعداد را نمی‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز ، واگذاری امتیاز این تیم منتفی و زمینه حضور پرقدرت گسترش فولاد در لیگ برتر فراهم شد.

مالک تیم گسترش فولاد تبریز خبر از ادامه فعالیت این تیم خبر داد و افزود: به تمام علاقه‌مندان فوتبال تبریز و آذربایجان این نوید را می‌دهم که هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد و هلدینگ با نظر مثبت موضوع ادامه فعالیت این تیم را بررسی کرده و  زمینه حضور تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به عنوان دومین نماینده فوتبال استان آذربایجان‌شرقی در فصل آینده لیگ برتر را فراهم آورند تا این تیم با تمام قدرت از حیثیت فوتبال استان دفاع کند.

محمدرضا زنوزی‌مطلق در مورد ترکیب تیم گسترش فولاد تبریز در رقابت‌های لیگ برتر این فصل افزود: به دنبال نام‌های بزرگ نبوده و پیرو سیاست فصل گذشته به بومی‌سازی و جوان‌گرایی ادامه داده و با مدیریت هزینه، تیمی قدرتمند در رقابت‌های فصل جاری آماده خواهیم کرد.

وی یکی از دلایل موفقیت تیمش در رقابت‌های فصل گذشته را وحدت بین بازیکنان، مدیریت و سرمربی تیم ذکر کرد و ابراز داشت: به غیر از این مورد، رابطه دوستی و هماهنگی سرمربی و مدیرعامل باشگاه تاثیر زیادی در روند رو به جلوی تیم داشت و در نهایت منجر به صعود تیم گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر شد.

زنوزی در مورد علت مطرح شدن احتمال واگذاری امتیاز تیم گسترش فولاد تبریز گفت: تمام هزینه‌های این تیم از درآمد مجموعه فعالیت کارخانجات مختلف گروه سرمایه‌گذاری دریک است و تامین مالی و هزینه هر مبلغی در این مجموعه باید براساس برنامه و هدف‌گذاری صورت گیرد و متاسفانه امکان رقابت برابر در لیگ برتر مهیا نیست.

تکمیل کردن پازل سرخابی‌های تبریز

وی یادآور شد: بسیاری از تیم‌های لیگ برتر از بودجه دولتی تامین می‌شوند و مدیران این تیم‌ها بدون در نظر گرفتن وضعیت فوتبال کشور، به پرداخت ارقام نجومی به بازیکنان خود اقدام کرده و چون مسئول کسب درآمد و تامین بودجه باشگاه نیستند، ارزش صفرهای جلوی اعداد را ندانسته و فکر می‌کنند که صفر در هر شرایط صفر است و این تفکر توان ادامه رقابت بخش خصوصی را ستانده است.

زنوزی گفت: در روزهای اخیر پیگیرهای زیادی از سوی مسئولان و نمایندگان صورت گرفت و مردم و عموم هواداران استان نیز با جدیت خواستار حفظ گسترش فولاد تبریز بودند و ما نیز در این فرخنده روز با احترام به تمامی ورزش دوستان تبریز ادامه فعالیت تیم گسترش فولاد تبریز را اعلام می‌کنیم و به عنوان تیم دوم تبریز در لیگ برتر پازل سرخابی‌های این شهر را تکمیل می‌کنیم.

سرمایه‌گذاری گسترش فولاد تبریز در ورزش ریشه‌ای است

مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه سرمایه‌گذاری گسترش فولاد تبریز در ورزش ریشه‌ای است، تاکید کرد: توجه ما تنها به فوتبال محدود نشده و علاوه بر تشکیل تیم‌های پایه، در حمایت از ورزشکاران رشته‌های مختلف نیز پیش قدم بوده‌ایم و در تقویت زیرساخت‌ها اقدام به ساخت ورزشگاه اختصاصی کردیم که تاکنون در ایران چنین اقدامی از سوی بخش خصوصی سابقه نداشته است.

وی در مورد هدف سرمایه‌گذاری در ورزش چنین گفت: با وجود ناملایمتی‌هایی که به تیم گسترش فولاد شد، سرمایه‌گذاری در ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی بین جوانان را وظیفه خود می‌دانم و تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد در راستای این اهداف صورت گرفته است.

زنوزی عدم به نتیجه رسیدن پرونده دو سال پیش گسترش فولاد تبریز و مظلوم واقع شدن تیم‌های تبریز را کم کاری مسئولان فوتبال استان دانسته و افزود: برای من جای این سوال است که با وجود گذشت بیش از دوسال، هنوز درخصوص پرونده شکایت ما به جمع بندی نرسیده‌اند، اما امسال درباره اتهام علیه شهرداری تبریز به صورت فوری اقدام به بررسی و صدور رای کردند؟ 

انتهای پیام/60002/و40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول